Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-11 18:23:13 följande:
Nu väntar jag på min dejt... han är väl här om ca 30 min. Har lagat lite mat och sådär

Åh, lycka till!
Jag chattade med en idag som såg fin ut, var smart, hade roliga intressen.. chattade i kanske 25 minuter, och han ställde inte EN enda fråga... blev så ensidigt till slut att jag hittade på någon ursäkt och bröt "samtalet". Skumt sånt... men sållar ju iaf bort honom. En människa som inte visar nått intresse alls för mig har jag inget till övers för.
Har fyra andra som mailar mig... Men har tagit bort bilder å allt på dejtingsidan, orkar inte vara där mer. Dom mailar på min vanliga mail. En skriver en himla massa bra frågor hela tiden, annorlunda frågor, så att jag inte kan låta bli att svara..
Men EN sak med det här med att träffa folk på nätet så här... det blir så lätt så opersonligt på nått vis. Som en anställningsintervju eller nått. Jämför så här: om du var på krogen, skulle du då simultant flörta med och ragga på 4-5 eller till och med fler personer?? Hur bra skulle det då bli?
En kille verkade lovande, men sen upptäcker jag att han tydligen inte läst hela mitt mail, för han missade vad jag skrev i ett(nej förresten två!) mail. En viktig sak... så uppenbart att han är lätt stressad, antagligen pratar med en hel hög människor till samtidigt. Å vips kändes det mindre roligt...
Tror inte att jag begriper mig på det här med nätdejting helt enkelt. Eller rättare sagt, att det verkligen inte är för mig. Behöver KONTAKT på riktigt. Känslomässig kontakt.. annars kan jag inte känna någon attraktion alls.