• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (h)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-11 13:11:00 följande:
    Tänka sig, jag har en dejt i morgon. Jag har mailat med en kille som helt plötsligt tystnade, jag hörde inget ifrån honom på över en månad. Sen helt plötsligt kom det ett mail där han frågade om vi kunde ses. Jaja, tänkte jag. En fika går ju alltid att klara av så i morgon blir det. Jag har inga förväntningar alls, mer en förhoppning om att det inte ska bli pinsamt om det inte klickar alls...
    lycka till
  • Anonym (ny)

nu vill jag verkligen träffa min "dejt" som jag ännu inte träffat IRL. Han verkar bra och jag gillar utseendet också, i alla fall på bild
    Kul att äntligen känna så. De andra dejterna jag haft har jag inte alls känt att jag varit sugen på att träffas eg utan mer tvingat mig dit haha men nu har jag lite fjärilar i magen!

• Anonym (Min tur snart?)

Nu väntar jag på min dejt... han är väl här om ca 30 min. Har lagat lite mat och sådär Tungan ute

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-11 18:23:13 följande:
    Nu väntar jag på min dejt... han är väl här om ca 30 min. Har lagat lite mat och sådär Tungan ute

åååh lycka till !! rapport sen!!!
  • Anonym (dejting)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-11 18:23:13 följande:
    Vad kul! Har ni träffats flera gånger,eller är det första dejten?
  • Anonym (h)

spännande nu när det är helg och några som ska på dejt. Ska själv på dejt på söndag,
    blir en promenad runt en sjö. det är väldigt fint där. Kanske blir att man går hem till han sen och värmer sig med en stor kopp te

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-11 18:26:53 följande:
    åååh lycka till !! rapport sen!!!
    Tackar.. jo, kan väl inte låta bli oavsett resultat Glad
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-11 18:30:53 följande:
    Vad kul! Har ni träffats flera gånger,eller är det första dejten?
    Ja, men det är faktiskt bara andra dejten...
  • Anonym (dejting)

Jag ska också ha min andra dejt imorrn, blir spännande Så ikväll ska jag vila upp mig,å sova ut imorrn så man inte ser helt döende ut... Är nervös,för kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte om honom..haha jag var nog för nervös,för vi var ju trots allt nyktra

Anonym (dejting) skrev 2011-11-11 18:45:05 följande:
    Jag ska också ha min andra dejt imorrn, blir spännande Så ikväll ska jag vila upp mig,å sova ut imorrn så man inte ser helt döende ut... Är nervös,för kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte om honom..haha jag var nog för nervös,för vi var ju trots allt nyktra
    Hehe.. jag känner lite igen det där.. vad tyckte jag EGENTLIGEN om honom? Haha, ja nu blir det upp till bevis iallafall Glad

Ha, jag hoppas han ser lika död ut som jag.. för här blir det inget vila upp sig innan Flört

Lycka till på din andra dejt imorgon!
  • Nicke
    bellis79 skrev 2011-11-11 12:44:25 följande:
    Funderar på om man ska börja koppla ihop folk, har rätt många underbara kompisar som är singlar...
    Det är nog så jag har haft bäst lycka. Vänners vänner eller liknande.. typ. :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!