Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 10:28:59 följande:
Alltså hur gör man för att få kontakt på dejtingsidor?
Jag är tjej, har skrivit en helt normal (tycker jag själv, haha) presentation på HP, har en privatbild som jag kan öppna för den jag bestämmer ska se.
Har mailat några utan att få svar. Får heller inte mail eller flirtar från (hm hur ska jag säga utan att det låter drygt) några andra än de som ser ut som att de tagit sitt foto som nåt slags mugshot.
Det undrar jag också rent allmänt. Visst att inte alla är så kunniga på foto och data men majoriteten har ju bilder som gör att de ser ut som psykopater. Är detta bara på HP? Finns det någon dejtingsajt det är mer klass på så att säga? Söker inte någon riking men lite klass måste mannen i mitt liv ha;)
Hej. I mitt fall så hoppar jag över alla som inte har en synlig bild direkt. Du kan ju ha fler bilder som du har dolda men en som ger mig intresse eller inte vill jag nog ha.
På HP och andra sajter så finns det ju så många tjejer som har flera fina bilder så jag orkar inte spana på måfå bland anonyma för det tar för mycket tid. En bild är en bland många sorteringar jag gör. Allt för att hitta den där kemin som jag vill ha. Ömsesidigt då.
Tycker att Match är en hyfsat bra sajt om du vill ha mer sökfunktioner osv. Om killarna har mer klass där än på andra ställen är svårt att veta för mig då jag är obotligt hetro. Tjejerna verkar vara vettiga och normala så det kanske killarna också är. Att det kostar sållar väl bort en hel del nötter kan jag tro.