• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Madida

Hur trist det än är så spelar utseendet roll. Stor roll. Och jag pratar inte med folk som inte har åtminstone EN bild. Är jag på tjurigt humör kräver jag att de ska ha minst två En enda bild säger egentligen väldigt lite. Själv har jag 5 bilder eller nåt sånt, har jag för mig. Inte varit inne på varken Badoo eller HP på ett tag.

I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • nelly82

Så sant, bilder är viktiga!!! Inte bara för att de visar personens utsende, men ofta avslöjar de mycket om personen själv....hur bilden är tagen, om ett ex är bortklippt, är det alkohol en masse involverat, kan han bjuda på sig själv etc....

• Smecker
    Madida skrev 2013-08-03 16:27:35 följande:
    Hur trist det än är så spelar utseendet roll. Stor roll. Och jag pratar inte med folk som inte har åtminstone EN bild. Är jag på tjurigt humör kräver jag att de ska ha minst två En enda bild säger egentligen väldigt lite. Själv har jag 5 bilder eller nåt sånt, har jag för mig. Inte varit inne på varken Badoo eller HP på ett tag.

Ja så är det. Oavsett hur plausibel anledning det än kan vara för att inte ha bild, så är det ändå utseendet som får en att läsa profilen.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Madida
    nelly82 skrev 2013-08-03 16:32:21 följande:
    Så sant, bilder är viktiga!!! Inte bara för att de visar personens utsende, men ofta avslöjar de mycket om personen själv....hur bilden är tagen, om ett ex är bortklippt, är det alkohol en masse involverat, kan han bjuda på sig själv etc....

Och om det är en tjej, är bilden tagen snett uppifrån där det både bjuds på rådjursögon och ankläppar
  • nelly82
    Madida skrev 2013-08-03 16:51:20 följande:

Och om det är en tjej, är bilden tagen snett uppifrån där det både bjuds på rådjursögon och ankläppar
    Haha, så sant!! =)
  • Shades
    Madida skrev 2013-08-03 16:51:20 följande:

Omg... Ducklips går bort illa kvickt! Samma som de vilka tar bilder med telefon in i en spegel och KOLLAR IN I TELEFONEN! Gärna på alla bilder de har... Nej, då har hon inte kommit upp i minimum av 110 i IQ ;P
  • Madida
    Shades skrev 2013-08-03 17:30:48 följande:
    Omg... Ducklips går bort illa kvickt! Samma som de vilka tar bilder med telefon in i en spegel och KOLLAR IN I TELEFONEN! Gärna på alla bilder de har... Nej, då har hon inte kommit upp i minimum av 110 i IQ ;P

Folk får fotografera sig precis hur de vill men för mig ringer ingen "hög IQ"-klocka när jag ser såna bilder. Inte heller bilder på killar som fotograferar sig i spegeln på gymmet. Bar överkropp eller linne och sedan spänner de sig allt vad de kan.
    Såg en kille som hade 12 bilder (tror jag det var) tagna i samma spegel, samma min och kroppsspråk, bara olika kläder på varje bild. Det är inte heller så givande Solig 
  • ulfsas
    Madida skrev 2013-08-03 17:35:45 följande:

Folk får fotografera sig precis hur de vill men för mig ringer ingen "hög IQ"-klocka när jag ser såna bilder. Inte heller bilder på killar som fotograferar sig i spegeln på gymmet. Bar överkropp eller linne och sedan spänner de sig allt vad de kan.
    Såg en kille som hade 12 bilder (tror jag det var) tagna i samma spegel, samma min och kroppsspråk, bara olika kläder på varje bild. Det är inte heller så givande Solig 
    Nu är du krävande. Var det min pres du lästeGlad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Shades

Haha, ja som sagt... En bild säger en hel del :)
  • ander25k

Se fördelen , han byter träningskläder :) .

Jag blandar bilder , finns nått från gymmet , hemma i soffan ,lite bilder som visar min hobby ( Fotografering ) mm så jag uppskattar ett blandat album .
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!