• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Hur gör man?)
    lemonina skrev 2013-07-31 13:42:05 följande:

Ja precis. Irl-möte hade varit trevligt men har insett att jag inte kan förlita mig på att träffa någon den där gången i månaden jag går på krogen
    Och jag går på krogen ännu mer sällan, på sin höjd en gång om året ;)
  • Anonym (Hur gör man?)

Sen funderar jag rent allmänt hur ni tänker kring utseendet hos den ni söker?

Rent intellektuellt tycker jag förstås inte att det är det viktigaste men när det kommer till kritan måste han se ut på ett visst sätt. 

• lemonina
    nelly82 skrev 2013-07-31 13:44:17 följande:
    Stämmer iofs =) Men jag har råkat bli uppragad både på tunnelbanan och när jag sitter själv på ett kafe, dock inte av några höjdare i mina ögon....men, men, vem vet, kanske springer jag in i mr right på gågatan en vacker dag =)

Jo jag med. Men jag är betydligt mer reserverad om någon kommer fram och raggar på bussen än om jag bokat in en dejt haha.
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • nelly82

Absolut! Han skall ha ett utseende jag attraheras av, sen kan det vara ganska brett. Får gärna ha en utstrålning som visar på självförtroende, men det kan ju ibland vara svårt att se på kort. I slutändan är det alltid personligheten som avgör!

Bilder där killar står med en öl i handen och fylleögon går bort, också såna där de försökt sig på ett "bad boy"-uttryck. Har killen sandaler på nån bild är det också dessvärre en anledning att klicka bort personen =)  

• lemonina
    Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 13:47:27 följande:
    Sen funderar jag rent allmänt hur ni tänker kring utseendet hos den ni söker?

Rent intellektuellt tycker jag förstås inte att det är det viktigaste men när det kommer till kritan måste han se ut på ett visst sätt. 

Ja precis attraherad måste jag bli. Tycker jag han ser bra ut på kort och vi har en trevlig konversation då vill jag träffas.
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • Anonym (Hur gör man?)
    lemonina skrev 2013-07-31 14:25:12 följande:

Ja precis attraherad måste jag bli. Tycker jag han ser bra ut på kort och vi har en trevlig konversation då vill jag träffas.
    Så tänker jag också men hittills har jag bara sett tre som jag tycker ser bra ut på HP. Och de har inte visat intresse tillbaka sen de fått se mitt foto. 
  • ander25k
    Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 14:42:28 följande:
    Så tänker jag också men hittills har jag bara sett tre som jag tycker ser bra ut på HP. Och de har inte visat intresse tillbaka sen de fått se mitt foto. 
    Attans , du har bommat mig på HP Oskyldig
  • Anonym (Hur gör man?)
    ander25k skrev 2013-07-31 17:59:09 följande:
    Attans , du har bommat mig på HP Oskyldig
    Ja bara en sån sak att den jag söker måste ha hår ;) Gärna ganska mycket hår med lockar i nacken, haha! Då går rätt många över 35 bort har jag märkt. 

• ander25k
    Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 18:06:11 följande:
    Ja bara en sån sak att den jag söker måste ha hår ;) Gärna ganska mycket hår med lockar i nacken, haha! Då går rätt många över 35 bort har jag märkt. 

Äh petitesser Flört springer och köper peruk  Glad
  • Anonym (Hur gör man?)

Haha! Ungefär som jag letar blondinperuk när de som kollar min bild och letar blondin ser att jag är mörk ;)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!