• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • lemonina

Shades jag svara inte heller om jag inte är intresserad pga samma anledning som Madida och Vanilla.
    Annars har jag legat väldigt lågt. Så lågt att jag inte träffat någon på ett helt årFörvånad Men har nu faktiskt börjat snacka med några killar på Badoo Så jag hoppas det kan bli dejtande av snart.

Men hur går det för dig annars?     

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • ander25k
    Shades skrev 2013-07-17 19:04:30 följande:
    Gott att det går bra för dig :)

Ok, om någon ställer en fråga till dig på stan, besvarar du den då eller behandlar du personen som om den inte existerar? Jag svarar och av samma anledning svarar jag på de PM jag får. Nu är  ni två som anser det är onödigt att svara en främling så det kanske är mitt sätt att betrakta människor som är fel...

Absolut inget fel att svara, själv förväntar jag mig aldrig ett svar helt enkelt, utan det är hiss eller diss men jag svarar alla som skriver till mig.
  • Shades
    lemonina skrev 2013-07-17 20:20:46 följande:
    Shades jag svara inte heller om jag inte är intresserad pga samma anledning som Madida och Vanilla.
    Annars har jag legat väldigt lågt. Så lågt att jag inte träffat någon på ett helt årFörvånad Men har nu faktiskt börjat snacka med några killar på Badoo Så jag hoppas det kan bli dejtande av snart.

Men hur går det för dig annars?     
    Jodå, det funkar här. Ingen som vunnit mitt hjärta men jag mår inte dåligt av att vara singel :)
    ander25k skrev 2013-07-17 21:48:59 följande:

Absolut inget fel att svara, själv förväntar jag mig aldrig ett svar helt enkelt, utan det är hiss eller diss men jag svarar alla som skriver till mig.
    Kanske det men för mig så hör det till god ton att svara om någon tar sig tid och skriver till mig. Nu hör väl till saken att jag aldrig skickat iväg ett "Tja, läget?" utan det har alltid varit något som intresserat mig hos just den individen. Kanske därför jag reagerar som jag gör.

Å andra sidan är de som inte svarar alls uppenbarligen inte människor jag skulle vilja umgås med ändå så det kanske är bra att det blir som det blir ;)

• Heidi1

Jag svarar inte heller alla som skrivit till mig. Speciellt inte dom killar som drar någon halv taskig raggnings replik.

• Madida
    Shades skrev 2013-07-17 22:38:48 följande:
    Jodå, det funkar här. Ingen som vunnit mitt hjärta men jag mår inte dåligt av att vara singel :)

Kanske det men för mig så hör det till god ton att svara om någon tar sig tid och skriver till mig. Nu hör väl till saken att jag aldrig skickat iväg ett "Tja, läget?" utan det har alltid varit något som intresserat mig hos just den individen. Kanske därför jag reagerar som jag gör.

Å andra sidan är de som inte svarar alls uppenbarligen inte människor jag skulle vilja umgås med ändå så det kanske är bra att det blir som det blir ;)

Med andra ord är alla vi kvinnor här i tråden såna du ändå inte vill umgås med
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Shades
    Madida skrev 2013-07-18 00:13:31 följande:
    Med andra ord är alla vi kvinnor här i tråden såna du ändå inte vill umgås med
    Haha, enligt den logiken så, nej :)
  • cajsasmamma

Såg att denna gamla tråd hade fått lite liv igen! Tänkte bara hoppa in och säga att jag idag lever ihop med mannen jag träffade i januari. Vi letar efter gård att köpa efter att hans hus blivit sålt.

Träffades via nätet och det klicka direkt på första dejten och nu har vi tre blivit en liten familj!

Hoppas att alla andra ha de bra!

• Heidi1
    cajsasmamma skrev 2013-07-25 08:16:50 följande:
    Såg att denna gamla tråd hade fått lite liv igen! Tänkte bara hoppa in och säga att jag idag lever ihop med mannen jag träffade i januari. Vi letar efter gård att köpa efter att hans hus blivit sålt.

Träffades via nätet och det klicka direkt på första dejten och nu har vi tre blivit en liten familj!

Hoppas att alla andra ha de bra!

Härligt att höra att det får så bra för dig!
  • Heidi1

Själv så har jag tagit ett stort beslut att flytta till Norge med barnen. Mina föräldrar bor där och två brödrar.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!