Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jaha då hörde han inte av sig något mer efter att jag sa att jag vill vänta med att ge ut mitt telefonnummerObestämd Eller också var det för att när han frågar vad som gör mig avtänd hos det manliga könet svarade jag självupptagna killar. Han kanske kände sig träffad.

• lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-01 20:48:40 följande:
    Håller med. Det var bättre förr.

Håller med där med. hehe

Skrattande
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-01 21:01:23 följande:
    Han ville nog bara ha telefon sex då...Ja han tog det nog som så att du tyckte han va de..;)  Tydligen va han de å;)

Haha ja. GladHan hade ett väldigt fint yttre men han var nog alldeles för medveten om det också.Det kan nog vara det värsta jag vet, när en kille är självupptagen.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-01 21:04:58 följande:

Ta det lugnt, kan ju komma mejl lite senare också. 

Har dock lite kul åt ditt mejlande haha, men tycker du gör rätt iaf xD

Lycka till!     

Hihi ja vi får seGlad Tycker i och för sig inte att han gett så bra intryck av sig själv. Hans mest avtändande med kvinnor var när vi inte har stil och klass när det kommer till musiksmak. Han skriver även att han gillar fet musik haha. Jag döööör.Skrattande Vem använder ordet fett som är över 20 år?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-01 21:27:42 följande:
    Hahaha... då kan du gissa hur jävla glad jag var häromveckan när både killen jag dejtade och exet samma dag betedde sig som att de trodde att de var helt oemotståndliga. Skrikandes 

Åh vad tröttsamt. Vad gjorde de för något då?

Nu har hört av sig igen haha så han kanske inte kände sig träffad ändå.  
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-01 21:21:40 följande:
    Jag känner mig lite bråkig idag :)

Lite busigt bråkig eller?Flört
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-01 21:34:32 följande:
    Jag mailar lite med en kille nu, men shit va långsam han är, han mailar, jag svarar, han läser och svarar dagen efter. Men han kanske behöver tid att smälta vad jag skriver?Förvånad
    Haha skriver du sådana häpnansväckande grejer så det tar så lång tid att smälta för honomSkrattande
  • lemonina
    magus skrev 2012-05-01 21:45:22 följande:
    Hmm.. Påminner lite om när jag blev intresserad av en tjej som jag tyckte var intressant så hon fick min msn..
    ..herregud... Det visade sig att hon var ännu trögare på msn.. Det var som om hon vore förståndshandikappad så till slut skrev jag att det här kommer inte funka och tog bort henne.

God kväll förresten.

Haha men vad roligt det lät. Ja inte om hon var förståndshandikappad såklart! Det är ungefär som när jag pratar med morsan på msn, tar evigheeeeter, jag hinner skriva tre fyra kommentarer och då har inte hon svarat på den första ens.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-01 21:42:45 följande:
    Nä jag gör ju inte det, men han är kanske bara lite trögstartad. Hoppas jag får igång honom så jag kan få gå på en dejtGlad

Ja det får vi hoppasGlad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-01 21:37:42 följande:
    Haha, du anar inte hur ofta jag hört det ordet sistonde och från ett håll där jag absolut inte väntat det. Det hela ledde iaf till att meningen "Det kan du fetglömma" letade sig in hos oss, fast det inte ingår i min vanliga vokabulär. :P

Men du får väl ge killen en chans haha... Verkar ju gå sådär dock... :P  
    Ja jag ska ge honom en chans. Han ser så estetiskt tilltalande utDrömmer

Men vad fasiken han jobbar på regeringskansliet och använder ordet fett. *asg* 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!