Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje: Ingen aning! Men något är det ju som inte stämmer. Tycker alla mina vänner hittar trevliga, snygga killar som vill vara med dem. Men jag hittar bara snygga trevliga killar men som inte vill vara med mig. Killarna jag träffat är verkligen inga skitstövlar utan bra killar men jag verkar helt missbedömna att det det finns attraktion för deras intresse svalnar snabbt.

• Vanilla ice queen

Glädje: Ja det blir liksom tack och hej.

Legacy: Klart de är bra kanske inget jag lyssnar på hemma dock Coolt att de är grannar

• Vanilla ice queen

Hahaha summa sumarum jag borde gå i terapi;) Nädå, den enda sak jag kan tänka på att jag gör fel är att jag är för försiktig i början och avvaktar och analyserar och sen när jag är klar med det så har jag fått en "vanilla-stämpel" och de drar.

• Vanilla ice queen

Glädje: hmm ja kanske ska berätta för dem att jag kan vara lite blyg i början men tänkte att det märks nog ändå att jag är.

• Vanilla ice queen

Hahaha jag är värsta tråddödaren idag Well ska försöka gaska upp mig lite och planera in lite roligheter

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Bellis: gör som jag och dejta i Helsingfors Görsmidigt hahaha! Jag hittade även en kille på match som visade sig vara min exmakes bästa kompis bror... Vi bestämde oss för att lägga ner dejtander

• Vanilla ice queen

I morgon har mitt ex två dejter på samma dag Första gången han dejtar öht. Känns underbart! Håller tummarna för att han träffar Miss right bums så kanske jag får vara ifred från all svartsjuka Det vore awesome!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!