Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-03-19 14:13:36 följande:

Varför står och faller din självkänsla med ett sms? Varför känna dig dissad? Om jag skulle känna mig dissad varje gång någon inte har tid eller glömmer att svara på ett sms så skulle jag vara väldigt låg.

Min självkänsla står inte och faller med ett sms. Det jag menade var att om man redan dejtar och har kontakt, smsar och inte får svar och sen ser att personen istället är inne på dejtsidor så skulle jag också börja tvivla på hur mycket intresse denna person har i mig...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-19 15:01:08 följande:
    Vanilla, är det nya kortet efter frisörbesöket? 

Mja det är från koncerten i fredag ja eller innan koncerten.
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-19 15:08:16 följande:
    Jaa, så var det. Kul eller?  Dansar du mycket?

hahaha japp! Fy har helt blåslagna ben och var bakfull i ett och ett halft dygn efterKräksSkämsMen kul var det
  • Vanilla ice queen

Glädje: Hahaha nää! Det är det som är meningen att killar inte ska fatta Well, det är en rad löshår som ökar på volymen och ger en extra etapp på längden bara

• Vanilla ice queen

Blää vad trött jag är på dejtingtjaffset (alltså inte ert..). Jag saknar närhet sjukt mycket just nu. Haha borde finnas hubbotar på riktigt som man kan hyra hem för en kväll Sen börjar man ju undra om man är helt störd som person när det aldrig liksom fungerar eller blir något av med de man träffar.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!