• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-08 09:37:29 följande:
    Självklart är det så att alla har olika erfarenheter, Och jag misstänker att tjejer generellt har det lättare på dejtsiter- Jag vet själv att jag skrivit meddelanden till tjejer som bara har en text beskrivning, Eller knappt det. 

Har provat kort, lång, detaljerad, minimala detaljer, rolig osv presentation, Med eller utan bild. Gör ingen som helst skillnad, Så jag lägger ner iallafall efter denna period löpt ut.

Det är kul att höra att det fungerar för någon, Och man kan inte annat än gratulera :) 
    Fungerar och fungerar, jag är precis tillbaka i träsket igen så ett grattis kan du avvakta med. Men jag är trots allt optimist och vet att nån gång dyker det upp någon som det klaffar med på alla plan!
  • takida
    Madida skrev 2012-04-08 17:36:44 följande:
    Jag skulle nog vilja påstå att jag har alla indianer i kanoten/lampan tänd och jag är hemma/hissen går hela vägen upp och allt det där. Och jag hänger på en dejtingsida.
    Sen hoppas jag att du inte behöver ljuga för att sticka ut från mängden. Det skulle ju isf vara ganska trist. För dig.

HeejKyss
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-08 17:40:33 följande:
    Haha jo jag menade inte att någon skulle vara dum på det sättet, Jag bara letar efter någon som är lite utöver det vanliga- Som känner sig motiverad och lika flexibel som jag själv är. Jag kan kompromissa men jag har som jag skrev varit i ett förhållande tidigare då jag var den enda som kompromissade och liksom tester och koder osv är mer för att se om nyfikenheten och tålamodet finns. 

Nej jag ljuger väldigt sällan, Och som jag skrev jag tycker det känns meningslöst om man inte kan leva upp till förväntningarna, Jag är snarare tvärtom att jag skriver väldigt blygsamt och kanske överträffar förväntningarna många gånger om. Så ja jag håller med det skulle vara trist- Men inte enbart för mig. 

:) 
    Jag är både smart, flexibel och motiverad och massa annat men skulle dra mig för att knäcka någons koder efter ett par mail på en dejtingsida. Orka...
  • takida
    Madida skrev 2012-04-08 17:58:20 följande:
    Åh! Mitt gryn! Allt bra idag? <3
    Jag mår helt okej och än bättre nu när du är härHjärta
    Hur mår hon själv?
  • takida
    Madida skrev 2012-04-08 18:12:47 följande:
    Takida, jag mår bara bra. Trött dock. När denna påsk är slut har jag jobbat 42 tim på 4 dagar och sen är jag lyxigt nog ledig en dag innan det är jobb igen. Min säng har sällan varit så inbjudande
    Hur känns allt med den dära som knappt är värd att nämnas?
    En fullspäckad jobbhelg för dig då. 
    Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är det minsta ledsen, fattar fortfarande inte riktigt vad som hände. 
    Men jag kommer inte gräva ner mig, ikväll är det klackarna i taket som gäller för min delGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-04-08 18:30:16 följande:
    Nej och jag tror knappt att han själv fattar vad som hände eller vad han gjort. Pingvinpitt som sagt.

Och det är klart att du är ledsen, nåt annat vore konstigt. Men du gör rätt i att inte gräva ner dig. Du är tuffare och starkare än så!
    Åh, då hoppas jag att du får riktigt kul.
    Tack{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-08 18:29:19 följande:
    Ett exempel är tex 

If%a>\m`fT[pvoiF`@lG^i`by8e^_TmjfPy$)*+'
    *g&%~]naGw<qw3JGa!Mj?jacZ9f?@wNkgsZ%*jk(
    jh'H_^ob(;|rxV+Hba.. kbd;:g !;/lh7;&+KL)
    Ki(k@_pch^]syykIcBnQ`lce{;h`a^omiZ{',,-*
    ,j)/!`qdI">tz=LJd#OtAmdf\<iAB"Pnj}\(-lm+
    lk*Raare*E~u{`-Kec08"neg==j"#E1okA=).MN,

Sedan kan ledtråden vara typ "Rotera runt 91" 

Just detta är lite mer avancerat, Och jag gjorde den för en grupp utvecklare för ett par år sedan
    Källkod med min dekrypterings algorithm finns här om någon är intresserad ... paste.lisp.org/display/96185 
    Jag fattar bara inte hur man kan basera en sån här kod på hur en tjej är oavsett om hon orkar försöka knäcka den eller ej????
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-08 18:46:47 följande:
    Kul grej! Synd att jag ska bort typ nu, men när jag åter är vid datorn så ska den där inte vara så svår Niklas, sabba inte det roliga för mig nu genom att fixa den där!
    Haha, vem kunde ana att du skulle gå igång på det härFlört
  • takida

Sitter här och funderar på om kanske Legacys eller Heidis dejter har nån snygg och trevlig singelkompis?
    Eller om ni kanske är sugna på en girls night out på säg fredag?Glad 

• takida

Det var inte direkt mycket folk ute på stan ikväll, men tur jag har mina fina tjejerGlad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!