• takida
    Legacy skrev 2012-03-29 08:20:01 följande:
    goood mörning!!! underbar dag idag va

hahahaha okej lite på uppåtjack just nu, vaknade 6 och var döpigg, sov ändå hos J igen, brukar inte vara pigg då *harkel*

Hade ett underbart utvecklingssamtal igår där jag fick höra att jag är sjukt bra, sen får man en massa smicker och komplimanger på kvällen, och idag en ny mobil. Guuuud vad bra allt känns då Solig Kan det vara vårkänslor

Snart en månad för mig och J. Alltså det går framåt... varje gång så finns fjärilarna där fortfarande och nu ses vi ändå mycket. Han älskar manga med så det blir ofta att vi fastnar framför serier av det slaget, han tror fortfarande inte att tjejer kan gilla sånt Så nu fick jag kräkas ur mig all glädje här
    Låter helt underbart! NjuuuuutGlad
  • takida

Känns lite lyxigt att få träffa min dejt idag, annars ses vi ju bara på veckodagarna.
    Jag ska ha det så jäkla roligt och mysigtGlad 

• takida
    Madida skrev 2012-04-01 15:59:05 följande:
    Ville bara meddela att jag lever Men jag tror jag skippar läsa tillbaka de sidor jag missat
    Jag hoppas verkligen att allt är bra med er och att livet leker

{#emotions_dlg.flower}  
    Va trevligt att du är tillbaka, du har varit saknad{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-01 22:28:37 följande:
    Vi får väl hoppas det håller, vi fick ett oväntat svar ikväll... Jag är... Gravid!
    Är det nu man ska ha i baktanken att det är 1 April?
  • takida
    Madida skrev 2012-04-01 23:34:11 följande:
    Kram!

Om jag fick önska helt fritt så hade jag velat ta en paus från mitt eget liv i några veckor.  Ha lite semester, bara få njuta och koppla av. Men under den tiden så måste tiden stå stilla, alltså livet får inte gå vidare för andra människor för då kan det hända att dom ger upp om mig och försvinner innan jag pausat klart. Så dom ska inte ens hinna märka att jag är borta.
    Tror du det går att lösa? Och vill du följa med på pausen isf?     
    Hade ju vart guld om det gick att lösa, och hittar du en lösning så följer jag med mer än gärna!
    Verkligen härligt att du är tillbaka tjejenGlad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-02 21:09:42 följande:
    en som är sämre än mig
    Tänk att man kan bli glad över så liteGlad
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 20:49:20 följande:
    Tyckte att det fick räcka med 21-timmar första gången... Skrattande

He, he... jo, det gick över förväntan. Långt över förväntan. Oskyldig
    Åhh, låter som en grym dejt!!Glad
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 13:49:19 följande:
    Tja, han verkar ju inte helt ovillig att ses igen ha, ha... Glad
    Härligt!Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!