• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-04 19:53:09 följande:
    Hallooo!! vad det händer mycket här i tråden och jag som knappt vet vilka några är eller vart jag ska flika in:) Någon som har hittat den stora kärleken än? :D Hur går nätdejtandet? Vilken fegis jag är då. Spanar in på HP men vågar inte ta första kontakten:( Utan går in på deras sida i hopp om att de ska kontakta mig istället om jag stirrar tillräckligt länge på deras profil hihi.

Smecker skrev 2012-04-04 20:14:18 följande:
    Yep. Chicken. Om någon går in på min profil och INTE skriver så förutsätter jag att hon inte är intresserad. Annars skulle hon ha skrivit. Varför skall JAG då skriva?
    Jag får nog säga att jag håller med er båda eller inte...Obestämd
    Nu är jag ju förvisso inte med på nån dejtingsida längreGlad men när jag var det så visst mailade jag säkert precis lika många killar först som jag blev mailad till. Ja ni fattar! 
    Men ibland så kollade man ju in nån o orkade bara inte skriva något, men om killen skrev så hade man en start liksom. Hmm rörigt värre...
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-04 17:00:10 följande:
    Ja alltså jag måste blivit nätdejtsskadad;)   på sista tiden har jag bara gått ut ifrån att killarna är antingen ute efter sex, eller så är de nå knäppstollar......inte undra på ,för de erfarenheter jag har har varit såna..några ledde till långvariga relationer men det funkade inte heller...den sista jag skrev med han ville träffas och ansträngde sig.men jag bara tjatade på att om du bara är ute efter sex är de ingen ide..............tillslut gav han upp!   eller så var det för att han bara ville ha sex;))..........
    Nu är jag ju tjej, men kan förstå att killen gav upp. jag hade då inte orkat med någon som tjatade på mig om att jag bara var ute efter sex så skulle vi lägga ner. Säger han det en gång så får jag lita på att det är hans ståndpunkt så att säga. Jag skulle inte orka att försöka bevisa något för någon jag aldrig ens träffat. 

Ha bara inte sex på första andra eller på hur länge du nu vill. Lätt som en plättFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 20:52:45 följande:
    Hahaha så gör jag med och oftast brukar jag få ett inbox helt utan att behöva skriva en rad:)) Är jag intresserad skickar jag en flirt;)) fast nu har jag inte varit inloggad på 1,5 månad
    Hur går det för dig och mr charmig?
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 20:59:26 följande:
    Takida: haha det går bra tror jag... Tar saker väldigt långsamt ( hahaha hur man nu tar det långsamt när man när man redan haft sex första gången vi sågs ;)) Vi har en helkväll inbokad och det ser jag fram emot
    Åhh, det låter spännande! 
    Skynda långsamt kan ibland vara ett vinnande receptGlad
  • takida
    Josun skrev 2012-04-04 21:15:50 följande:
    Man kan ju säga som så att man är inte särskilt van att få mail först på en dejtingsajt som man. Så utgångsläget blir ett helt annat... Med största sannolikhet till för del för dig. Så kör på :)
    Jag kan lova att jag mailat huuur många killar som helst utan att få svar. Men bara te o gilla läget, jag passar inte för alla
  • takida

En vän till mig hamnade nästan i chocktillstånd när jag sa att jag verkligen är kärHjärta

• takida
    lemonina skrev 2012-04-04 21:17:03 följande:
    Varför är du inte med på någon datingsida längre? har du träffat Mr Right?Glad jag är dåligt uppdaterad har inte varit med här så länge. Hur som helt är det lite roligre här just nu än vad det är på HP för att jag är en fegis, Gaaah!!!
    Sluta upp med att fega och ut o dejta med digSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-04 21:23:29 följande:
    Åh vad roligtGlad underbart att vara kär! Saknar den känslan
    Ja det är verkligen helt underbartGlad
    Min dejt är verkligen helt fantastisk:)
  • takida

Fan fan fan. Säg den lycka som varar för evigt.
    Jag har precis blivit dumpad, på mailRynkar på näsan så jäkla fegt.
    Jag trodde verkligen på att det kunde bli vi, men ack så fel jag hadeRynkar på näsan

• takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-05 09:38:03 följande:
    Nääääää!

*kram*
    Ridmi skrev 2012-04-05 09:35:19 följande:
    håller med, fegt
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-05 09:20:54 följande:
    Fy f-n va fegt!

Kramar om {#emotions_dlg.flower}   

Känns riktigt jävla jobbigtRynkar på näsan
    När jag för en gångs skull blir kär så skiter det sig. 
    Några månader verkar vara en milstolpe för mig, sen skiter det sig.
    Jag klarar mig själv och vi har det bra tillsammans jag och liten. Men fan vad jag också vill ha någon som finns där i vått och i torrt. 
    Nån gång är det min tur igen men det känns låångt borta nuRynkar på näsan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!