Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-14 08:25:07 följande:
    Oj snö i sthlm?  Nä jag kommer ursprungligen ca 100 mil norr om sthlm. Men bor ca 80 mil söder om mina hemtrakter.Kaffe nu! Attjo! fan ska man bli förkyld nu igen?;(
    Japp det är snö här i Stockholm... kors i taket va? Men det är ju förstås sån här sunkig tung blötsnö

Nä, inte gå och bli förkyld!

Prosit!!
  • Night sky
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-14 08:33:45 följande:
    Tack!  Nattens skyar..; )

JA de är väl sånt som faller ner nu.. brr
    Varsigod! Var så lite så!

Jag vill ha stjärnklar natt himmel men stor romantisk måne... inte grå himmel med en massa snömoln!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-14 08:57:21 följande:
    Ja huvaligen, det är ju typ 10 cm snö! Fan!!!
    Såååå trist väder!
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-14 09:13:03 följande:
    Hoppas inte det snöat här också :/ Så jäkla bakfullseg idag och orkar inte kolla, Men ljuset som strimmar in ser har en misstänksamt kall vitaktig karaktär.
    Usch då är det säkert snö hos dig med

Jag ska till trädgårdsmässan eller vad den heter... men ärligt, inspirationen försvann ganska hastigt och lustigt  
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-14 09:21:27 följande:
    Haha, Ja tack för uppmuntran :P

Jag har en timma på mig att piggna till nu sen ska vi börja lyfta och packa upp i replokalen... Och öva in ca 10 nya låtar i eftermiddag. Det här kommer bli en seg dag känner jag, Synd man inte kände samma sak i går kväll.
    Hehe.. men du klarade dig ju..!

Lycka till idag. Det går nog bra ska du se. Ha så kul!
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-14 09:26:39 följande:
    Nu ska jag ta och åka ner till min dotter,13 mil söderut då!
    Kör försiktigt om du ska köra... annars får du ha en fin resa!

• Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-14 09:37:15 följande:
    Jo hittils har jag klarat mig, Survival instincts vet du :)

Jag försöker motivera mig genom att se fram emot fikat vi ska ha när vi gjort etapp ett- kladdkaka  
    Åhhhh kladdkaka...mmm Tungan ute
    Det är inte helt fel det inte! Bra motivations mål!
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-14 09:44:04 följande:
    Nej, Men vår sångerska gör bäst i att ha med sig det den här gången; Hon sa likadant senast vi skulle träffas och då blev det ingen. Så då satt man där som en skamsen katt och drack imaginärt kaffe och försökte äta upp kladdkakan i sin fantasi. Ändå värre var att jag blev så sugen så jag begav mig på jakt i affärerna efter kladdkaka och till min stora förskräck hade ingen affär någon kvar- Verkar som dom lagt ner "brownies" :(
    Attans ja, det lät ju inte så skoj!

Men görs det inte kladdkakor av nåt företag i såna här små folielådor som man kan köpa i affären, som brukar stå i nån kyldisk?

Men det är ju långt ifrån hembakad förstås! Tungan ute 
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-14 09:52:40 följande:
    Jo det är ju dom jag letade efter dom hette "Brownies" har jag för mig och tror dom gjordes av frödinge (samma företag som är känd för ostkaka i samma förpackning).

Att göra egen kändes som ett flera timmars projekt, jag fick tröst dricka en redbull istället :)
    Hehe okej!
    Har de slutat med dem.. jaså!?

Men redbull är ju inget i jämförelse till kladdkaka! Du skulle ha bakat dig en egen.. det tycker jag bestämt!

Men nu är det dags för mig att bege mig ut i snövädret...
    Ha det så bra och hoppas du får kladdkaka idag! Jag håller tummarna för det!  
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-14 10:13:45 följande:
    Ingen aning, Dom verkar fortfarande ha produkten på hemsidan så det är nog bara dom här affärerna som haft svårt att kränga dom kanske, Eller så letade jag inte tillräckligt noga och i rätt diskar :)

Nej du har helt rätt redbull bleknar i jämförelse men behövde snabbt energi och socker för att kompensera för det väldiga sötsug jag byggt upp en heldag :P
    Att jag inte gjorde egen var nog mest för jag aldrig gjort det tidigare och trodde det var en mer avancerad procedur än vad det verkar vara nu när jag tittat på receptet, Får nog göra det nästa gång jag hamnar i samma sits.

Ja lycka till i snön, Själv funderar jag på vilka solglasögon och skjorts jag ska välja idag ;) 
    Vad skönt för er som inte har snö.
    Nu är jag hemkommen från mässan...satan det är typ 10cm blötsnö som håller på att smälta. Snacka om jag blev blöt om fötterna
    takida skrev 2012-04-14 14:54:16 följande:
    Nu är jag hemma igen!
    Jag hade en riktigt rolig dejt men några fler med just honom lär det inte bli
    Vad var det för "fel" på honom då? Om ni hade så riktigt roligt menar jag

• Night sky

Var är Smecker när man behöver han! Är han avstängd...igen!??

Här tänks det för mycket...igen!

Nä... inte för att jag vill åka och jobba nu, men det är nog bra att ibland få tankarna på annat... 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!