Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-20 08:05:32 följande:
    Regnet kommer senare idag till oss tyvärr, men men det går över det blir ju säkert fina dagar senare

Jag ska upp till stockholm och linköping nästa vecka så se till att beställa sol då   Solig
    Ja, beställ sol!
    Men jag tror det ska bli lite bättre väder nästa vecka  
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-04-20 09:42:10 följande:
    Lovar att ta det lugnt Glad

Måste berätta juuuuuu. Igår hade vi ett till sånt djupt samtal, vi pratade om att vi skulle liksom, vara ett par, att det är han och jag, jag är nog lyckligast i världen. Jag är kär, och han vill ha mig uppenbarligen. Men han är osäker han fattar inte varför jag skulle vilja ha honom, han är knäpp
    Grattis vad kul!
    lovebuz skrev 2012-04-20 09:56:03 följande:
    Ingen som härjar på Badoo eller räknas inte det? :)
    Jag reggade mig på Badoo efter en kompis, kompis hade träffat nån därifrån. Men jag gjorde inte mer än reggade mig där. Kändes inte alls som nån sida jag tyckte om. Vet inte direkt varför... kändes bara inte helt bra.
  • Night sky

En sak jag kommit på att jag hatar... eller ja, gillar mindre, mycket mindre... långt hår i kombination med avlopp! Skrikandes Kräks
    Tror nästan jag ska ta och raka av håret på huvudet jag!

Ursäkta mitt otroligt tråkiga fredagsinlägg!

Har ni börjat ladda inför helgen då resten av tråden?  

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-20 16:25:21 följande:
    Men vad skrev du för svar?  Du MÅSTE tänka på innehållet i ditt svar Madida. Han kanske massuppfittade ditt svar Foten i munnen
    Hehe... missuppfittade! Det var en ny en...haha!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-20 16:29:55 följande:
    Jag har inga sådana problem.. Drömmer
    Åh.. vilken tur du har... och inte nån sambo/fru/inneboende heller som kan hjälpa dig bidra!?  

• Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-20 16:32:25 följande:
    Jag funderar också på det ibland, av den enkla anledningen att mitt tunna hår bara är till förtret!! Obestämd

Jodå, laddar inför ikväll, får besök och det blir pizza och film!
    Åh vad trevligt... kvällen alltså!
    Här laddas det också.. ska laga lite middag till en vän som kommer på besök ikväll... blir nog ingen film dock.. mest prat

Och du... inte för att jag har jättetjockt hår.. nordiskt tunt hår.. men ändå till förtret..i allafall i avlopp!!!!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-20 16:37:06 följande:
    Jag hoppas det blir trevligt. Min nervositet över att bara prata engelska går väl över efter ett tag... Drömmer

Det finns ju såna där hårskydd man kan ha i avloppet, som samlar upp hårstråna innan de åker ner för långt, provat en sån??
    Nä, inte testat... kanske skulle ta och göra det! Tack för tipset!
    Lycka till med pratet på engelska.. det lossnar nog efter ett tag ska du se!
    Glädje58 skrev 2012-04-20 16:42:11 följande:
    Jag tror att du ska ha hårskyddet på dig istället Flört
    Men jag vet!!! Man har sån där bad/duschmössa på sig... eller man tvättar inte håret alls! Det kanske skulle vara nåt!?

Eller som sagt raka av sig skiten... 
    Madida skrev 2012-04-20 16:36:53 följande:
    Vädret gör på nåt sätt att jag blir helt sjukt hångelsugen. Vill HÅNGLA!!!!

Ska strax ivägen och kolla på en lägenhet. Får se om mäklaren är snygg så jag kanske kan ragga upp honom?! Solig 
     Hoppas det är en snygg mäklare! Lycka till!
  • Night sky

Satan.. vilken god morotskaka jag just lyckats med! Hur ska jag klara att inte provsmaka upp den innan jag ska bjuda på den?

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-20 16:54:25 följande:
    Gör det, sen säger du bara att den blev misslyckad och fick slänga den
    Hehe... KAN vara ett alternativ faktiskt!

Men varför kommer gubben med jättemun när man vill göra gubben med tungan utanför... mycket irriterande...gubben jag var ute efter är förstås Tungan ute inte :-P
  • Night sky
    Madida skrev 2012-04-20 17:54:08 följande:
    Det var det inte Eller han såg okej ut, men var alldeles svettig..
    Hua.. nä, inget att ha alltså!
    Hur var lägenheten då? Var den nåt att ha kanske istället?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!