Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-15 14:48:25 följande:
    Av någon outgrundlig anledning får man inte be folk dra ut tummen ur röven och stoppa den i munnen för att höja kvaliteten på inläggen. Vad känsliga vissa är.

Du har alltid inboxen, wf och whatsapp om det är något.
    Nä, jag vet.. folk är på tok för känsliga ibland! Kul att du är tillbaka iallafall... nu får vi se hur länge det varar den här gången då

Tack för erbjudandet att lyssna. Men nu har jag lugnat ner mig med tänkandet... När min hjärna skenar iväg tänker jag på dig..haha...och det brukar funka bra, så inser jag att jag över-tänker
  • Night sky
    takida skrev 2012-04-15 22:11:10 följande:
    Haha, smecker han är bra att ha hanGlad
    Japp.. han får en på rätt tankar igen!
    Smecker skrev 2012-04-15 22:11:53 följande:
    Lugnt. Lägg till mig på whatsapp så är jag tillgänglig även om det krisar sig. Kan inte garantera att de sinnesslöa imbecillerna inte ger mig tuppjuck igen.
    Vet inte hur jag gör för att lägga till dig på whatsapp...måste jag inte ha någon mer information än ditt WF-namn för att kunna göra det?

• Night sky
    Legacy skrev 2012-04-16 19:17:46 följande:
    Det är lugnt vi kan ta en igen då jag vill resa
    Resa vill man ju alltid!

Ett litet inlägg angående det där med väskor. Jag har aldrig fattat det där med en massa olika handväskor och matcha med kläderna. Vilket jobb att hålla på att flytta runt sina saker mellan olika väskor hela tiden!? Obestämd 
  • Night sky
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 19:30:00 följande:
    Det är ju det som är roligt;)

Vad är roligt? Att hålla på att flytta runt sakerna i handväskan från väska till väska?? Förvånad Jag förstår inte alls!
  • Night sky
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 19:35:47 följande:
    Ja, att få byta och möblera både väskan och plånboken ;)
    Alltid sommar väskor och vinterväskor.......Endast 100 kr på marknad kostar en väska!...Nu blir det Rättviksmarknad i Maj å då ska jag köpa NYYSkål
    Jag tycker det är jobbigt att bara behöva använda träningsväskan när jag ska iväg och träna... hehe... Jag har typ bara 3 väskor jag använder... en handväska, en lite större och en ryggsäck. That´s all the bags I need
    Om man inte räknar resväskorna och backpacking-ryggsäcken... några väskor hade jag trots allt. 
    Men jag matchar dem definitivt inte efter kläderna utan väljer väska efter funktion den ska användas till
  • Night sky
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 19:46:56 följande:
    Nattens sky ,ja du ser du har någraSolig... Jag har oxå dem för olika funktioner,men i olika färg.Iallafall svart och brun.Och vit på sommaren..En liten där plånkan mobilen o nycklarna ryms. en större, mm......INGEN träningsväska  Rynkar på näsandock.
    Det är aldrig försent att skaffa en träningsväska!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-16 20:04:03 följande:
    EN ryggsäck?! Fan..
    Nä, om du läste lite bättre skulle du se att jag har hela TVÅ stycken!
  • Night sky
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 20:10:52 följande:
    En ryggsäck som vandrar? Vad ska de va bra för?
    Men det verkar ju skit bra.. då slipper man ju bära den!
    Smecker skrev 2012-04-16 20:09:25 följande:
    TVÅ?! Hur fan klarar du dig?! Jag sålde min Berghaus för inte så länge sen, nu har jag bara fem kvar. Funderar på att använda skattepengarna till att köpa en ny vandringsryggsäck..
     Jag klarar mig bra på två. En vanlig som jag har som träningsväska alternativt att bära dator och diverse saker i. Och en stor 65 liters... för äventyr...
    Vad använder du alla dina ryggsäckar till? Matchar dem till din "outfit"
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-16 20:21:07 följande:
    Där är det bra med en vandringsryggsäck. Fler frågor på det?
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-16 20:20:24 följande:
    Två st som även funkar som träningsryggsäck, den ena av dem dubblar även som sjukvårds- och dator/friluftsväska (har många fack) 25L, den andra som kortvandrings- och reseryggsäck för 2-4 dagar (35L), en som funkar som pryl- och kortvandringsryggsäck (30L), en liten jävel på 15L som jag egentligen inte vet vad jag skall göra av, en barrell duffel som är bag/ryggsäck/resväska på 50L. Saknar min Berghaus på 100L
    Oj den där 100L säcken kan du ju bära mig i på din nästa utflykt!?
    Men attans du hade den ju inte kvar!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!