Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Men usch vad tråkigt med J´s pappa Legacy... hoppas allt går bra!

• Night sky
    målar havet blått skrev 2012-04-21 10:10:35 följande:
    Jag har ingen "vän" längre,3 veckor sen vi träffades nu..Hade konstig magkänsla på slutet och än en gång så var den rätt!  Glad att jag rannsakat mig själv och verkligen ställt mig frågan om det var ett liv med honom jag ville ha.
    Trist! Men nu är det bara att ta nya tag och blicka framåt! Kram
  • Night sky

Smecker, drar "turf" jättemycket på batteriet när man är ute? Borde man skaffa sig nåt extra?

Nu har jag laddat ner fixat... tror jag ska ut och testa på det!  

• Night sky
    Smecker skrev 2012-04-21 10:58:35 följande:
    Ja, stäng ner programmet mellan zonerna. Kör gammal hederlig kartläsning, memorera vägen till nästa zon och starta programmet när du är i närheten.
    Smecker skrev 2012-04-21 10:59:28 följande:
    Batterilagret har batterier till de flesta mobiler för 179kr.
    Tack för tipsen!

Det här ska bli spännande!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-21 11:07:58 följande:
    Jag lyckades förlänga tiden jag kunde vara ute från 4 till 8.5h genom att stänga ner programmet mellan zonerna. Med extra batteri kan jag vara ute ca 15h nästa gång.
    Aha.. det är ju bra!

Men du.. jag får nog ta och börja turfa en annan dag Här i min omgivning med promenadavstånd är det bara tagna zoner. Om jag ska hitta nån zon som inte är tagen måste jag ta bilen och det har jag liksom inte lust med idag.. det var ju promenad jag var ute efter.

Nog läge att börja i nästa omgång!?  
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 11:07:33 följande:
    Har också blivit lite sugen på att testa turfa. Går det i Västerås och Eskilstuna?
    Ja, ta och testa du med!  

• Night sky
    Smecker skrev 2012-04-21 11:27:13 följande:
    Du har missuppfattat. Du skall ta över andras zoner, inte bara "lediga". Och andra kan ta över dina.
    Hehe.. aha... jaha!

Ja, du blir det lite testturf idag då iallafall! Ska man alltså sno andras också... hehe..
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-21 11:33:09 följande:
    Cry havoc and let slip the dogs of war.
    Nu är jag tillbaka från min första runda turfande Blev ca 3 timmars promenad, det var ju kul det där! Det ska jag definitivt fortsätta med och antagligen kommer jag bli beroende av det
    Vad frustrerande när man tagit en zon och så kommer en jäkel och snor den.. då måste man ju bara tillbaka och sno den igen... kan bli mycket promenerande här framöver
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-21 15:19:27 följande:
    Du får ta bilen nästa gång du är ute Skrattande
    Nä, det är ju promenaden jag vill åt. Skulle vara att ta bilen till nåt annat område då som man kan promenera runt i. Bara åka runt med bilen vill jag inte, då försvinner ju motionen i det hela och det är ju det jag vill åt och luften och naturen... om jag inte beger mig in i stockholm city då förstås... men då kan man ju kika på lite folk istället under tiden
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!