Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-21 15:34:21 följande:
    Måste man ha en smartphone för att kunna utöva detta?
    Ja, det måste man och sen en Android mobil.. om jag uppfattat saken rätt!?
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 15:31:48 följande:
    NS : så det var kul alltså Jag tänkte ta en runda i kväll Jag blir lätt beroende av spel som typ WF drawfree och rumble så misstänker det samma här
    Samma här... jag misstänker ett lätt beroende komma smygande Drömmer
  • Night sky
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 16:01:30 följande:
     Låter ju rätt kul det där...

Men det var ju den där lilla detaljen med att lyckas välja mobil då, drygt!  
    Ja, det var ju rätt kul!
    Välja mobil ska väl inte behöva vara så svårt heller? (du skulle bara veta vilken tid det tog för mig att välja..haha)

Nä, nu ska jag åka iväg till grannkommunen för lite trevligt lördagsmys...hehe

Ha en bra lördagskväll nu alla i tråden! Skål
  • Night sky
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-22 13:09:11 följande:
    Fan jag har fastnat för turfing
    Åh jag med! Träffade min dejt igår kväll och berättade om mitt nya beroende! Så vart det ut och turfa zoner i grannkommunen också i går kväll!
    Fast han blev nog inte lika förtjust i turf som jag har blivit Tungan ute Men då får jag ju ha mina tagna zoner ifred från honom iallafall, även i hans kvarter
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 17:18:24 följande:
    Mhb: ja just nu dansar jag bugg. Har dansat massa annat förut men nu är det bugg som gäller. Vad dansar du?
    målar havet blått skrev 2012-04-22 17:19:38 följande:
    Line dance
    Både bugg och linedance är ju jättekul!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-04-23 15:57:19 följande:
    hittade en fin tatuering till Fjäril......

Den där var ju fin ju. Har också i perioder funderat på tatuering... men jag är för velig i den saken... vad ska man ha? var ska man ha den? osv..osv.. sen blir det ingenting gjort och jag lägger det på hyllan..

Hur resonerar ni när ni funderar på var ni vill ha en tatuering?
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-04-23 16:53:58 följande:
    Jag har en tatuering som jag ångrar och det är den jag har på armen som syns på bilden:( gjorde den när jag var ung och dum på canarieöarna. Sen har jag en som jag tycker om jätte mycket men har den på ett ställe som jag aldrig ser den, förutom i bikini på stranden. Jag har hört att bästa sättet att veta om man vill ha en tatureing tillräckligt mycket är att få den uppmålad för att sedan ha den på väggen i ett halvår, om man fortfarande gillar den lika mycket efter den tiden ska man skaffa den:)

Jag skulle aldrig skaffa en tatuering på armar eller benen, men det är en smaksak. Jag känner mig inte coctailfin i min tatuering om du förstår vad jag menar:) 
    Jag förstår hur du menar med cocktail-fin.. det är mycket så jag funderar. Jag vill ha en för att jag tycker om den och att jag tycker den är fin och då borde man ju vilja visa den? Men ändå känner jag att jag skulle vilja kunna dölja den.. och så där håller jag på så blir det ingenting gjort

Jag får fortsätta och fundera helt enkelt... 
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-23 17:10:31 följande:
    Eftersom jag höll på med thaiboxning så blev det en tatuering som anspelar på mig som fighter. En tribal-drake på vänster lår.
    Varför blev valet på låret?

Hehe.. vet du vilken tanke som dök upp i mitt huvud? Nu har kanske Smecker rätt igen!!! Nu tänker jag kanske för mycket igen iom tatueringar!?
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-23 17:34:59 följande:
    Vänster lår - jag är vänsterfotad (och högerhänt). Samt att jag har en lowkick from hell
    Drömmer
  • Night sky

Och jag tycker det är sexigt med tatueringar på killar Tungan ute piercings går jag inte igång på på killar dock...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!