• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det är så många som vill ha ett riktigt spel. Killen ska "jaga". Förlegat och löjligt.
    Jag sorterar bort tjejer som ska spela svårfångade DIREKT. Larv.

• Nicke
    Heidi1 skrev 2012-03-09 22:34:33 följande:
    Hon skrev att hon kunde dricka vissa viner men det var inte många.
    Jaha, det var så det var.
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-03-10 17:32:41 följande:
    Monterar dragkrok..
    Bah. Jag monterade dragkrok en av mina gamla Volvo 850. Fy fan vad tråkigt det var...

Barnens mamma krockade sin 740 en sommar så hon körde min 850 i ett tag. När det blev vinter så krockade hon den med. Då köpte jag en ny 850 utan dragkrok, la timmar på att sätta dit en och det gick ca en månad så krockade hon den bilen med. Jag blev väldigt nöjd.
  • Nicke
    Niklas2k skrev 2012-03-10 17:47:11 följande:
    Bah. Jag monterade dragkrok en av mina gamla Volvo 850. Fy fan vad tråkigt det var...

Barnens mamma krockade sin 740 en sommar så hon körde min 850 i ett tag. När det blev vinter så krockade hon den med. Då köpte jag en ny 850 utan dragkrok, la timmar på att sätta dit en och det gick ca en månad så krockade hon den bilen med. Jag blev väldigt nöjd.
    Jag blev påverkad av stavningsdiskussionen ser jag....
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-03-10 17:52:37 följande:
    Det har än så länge inte varit så svårt, då allt är förberett. Bara märkena i plasten där det ska sågas ur saknas, och man får koppla in uttaget själv.
    Det är inte svårt. Jag tycker bara att det var sjukt tråkigt.
    Det finns färdigborrade hål och allt i balkarna på 850 så det är egentligen bara att skjuta dit och dra fast skiten. Men man måste ju montera bort en del prylar för att komma åt. På vissa bilar ligger det ju en färdig kontakt för släpvagnskontakten i bak också..
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-10 20:14:45 följande:
    Ah vad stressigt det blev då! haha jag är hemma nu iallafall, skulle hämta upp en kompis i stan på vägen hem och mobilen dog, ett mirakel att jag hittade henne jag lever iallafall, har något skitspännande hänt medans jag varit offline Just det igår ja, och idag, vi ska ses igen iallafall, han stod ut med mig för andra gången, tredje gången gillt säger man väl. Fan måste städa härhemma Någon som ser mello ikväll??      
    Dåligt med detaljer.
  • Nicke

Inget mello här heller. Så sjukt ointresserad. Det var nog många år sedan jag tvingades att titta på det.

• Nicke
    Legacy skrev 2012-03-10 23:19:09 följande:
    hm saker tog på krafterna ikväll, flera incidenter på en gång så jag går offline här för idag, en av de var at något hände grannfrun så jag fick ringa 112

Mm det är ju inte första gången du behöver ringa heller.. Bra med folk som reagerar!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!