• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-11 16:38:04 följande:
    Att vi skulle ses igen. Men jag blev så jävla sen så det blev stressigt som fan. Ska jag kanske ha lite is i magen för en gångs skull... decisions decisions.

• Nicke
    Legacy skrev 2012-03-11 17:02:48 följande:
    Även du min Brutus Drömmer är det ingen som läser vad jag skriver längre? Nytt spel liksom!
    Jag läste det.
    Fråga honom vafan. Det är inte alla som inte kan ge ett svar. Oskyldig
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-11 17:19:52 följande:
    *ingen förstår mig* men sant det du säger, jag får testa hans simultankapacitet
    Eh, jag vet ju själv hur jag blir när jag har skaffat mig ett nytt spel. Det tar 1 eller 2 dagar och sen är jag klar men jag kan fortfarande svara på sms
  • Nicke
    Anonym (Fula) skrev 2012-03-11 18:46:15 följande:

Varför VILL ni "överleva" nätdejtingdjungeln??

Det innebär ju att ni FORTFARANDE vill vara singlar, eftersom ni inte kan överleva dem på samma gång som ni lämnar den och om ni lämnar den så är ni troligen inte singel och det är väl det som var målet från början?

Fast om du tappar bort dig i djungeln så kanske du vill ha tips på hur du överlever där tills du har tagit dig ur den?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-13 21:08:03 följande:
    Ett fall för tråden. Jag har ju alltså varit gift innan, är det något som man liksom borde berättat kanske, jag har inte tänkt på det det har inte kommit på tal.... tror ni det kan bli problem? Hur hade ni reagerat om ni fick reda på det ty... dejt 4?
    För min del så spelar det ingen roll.
    Personligen så anger jag "skild" i mina profiler.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-13 21:10:15 följande:
    Om man är dum i huvet som jag då och inte reflekterade över det innan så … äääh fan det lilla ska väl inte ställa till det.... I hope
    Jag tror inte att det spelar någon roll.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-13 21:11:48 följande:
    Så bra, jag litar på dig då och får ta upp det nästa gång. Om det är ett så big issue så är han inte rätt ändå.
    Hur hade du själv reagerat?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-13 21:14:08 följande:
    skitit i det, det är i det förgångna men jag har ju dejtat ett antal nu som reagerat starkt över det och inte på ett bra sätt
    Jasså? Ja, jag kan ju inte tala för alla andra men för min del så spelar det ingen som helst roll.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!