• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-04-10 16:38:08 följande:
    Hmpf! Och flyget 1 timme. 2 tim 15 min att använda till annat när man är framme.... Oskyldig
    Flyg går fort men saker runt om kring tar ju tid. Typ ta sig till och från flygplatsen m.m.
  • Nicke

MAC kommer aldrig så långt. Det stannar kvar i routern eller i operatörens utrustning.
    IP ligger i lager 3 och MAC i lager 2.

Här på FL är det i vissa fall enbart IP-ban man tar till och det har hänt att många blir drabbade. 

• Nicke
    Josun skrev 2012-04-11 23:55:28 följande:
    Diskussionen blev bara tråkig och teknisk nu, men jag förutsätter att de loggar ip-adresser för inloggningar även här på FL så om de skulle vilja "enforcea" banning av multipla konton och liknande så skulle de nog kunna göra det.
    Ja, klart att man gör så. Jag vet en hel del om hur det funkar bakom kulisserna här.
  • Nicke
    takida skrev 2012-04-12 11:10:36 följande:
    Stopp och belägg!!
    J då?
    Ja. WTF?
  • Nicke

Jag har ätit många olika sorter SSRI och SNRI. Ingen effekt alls. Väldigt begränsat med biverkningar också. Venlafaxinet hade kunnat vara sockerpiller. Man får prova helt enkelt och väga fördelarna mot nackdelarna. Målet är ju att må bättre och då kanske man får ta ev. biverkningar. Ingen skillnad om jag råkade inta alkohol samtidigt och ingen påverkan på andra... ställen men det där kan ju variera...

Just nu är jag fri från lyckopiller och det känns bra.  

• Nicke
    Legacy skrev 2012-04-13 21:28:01 följande:
    Tck vänner du gör mig så glad!

Johannes ringde nyss han vill att jag kommer imorgon iallafall sa att han saknade mig igen, jag får ta baby syrpd mrn jag sa nej till att katten ska dit han blev besviken men jag vill inte riskra något"  
    Vad får du ta?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-04-14 19:39:51 följande:
    Ja tydligen han försöker bara skrämmas tror han jag säger ja till hans cv hjälp efter detta? Seriöst? *arg så jag kokar*
    Är du överraskad?
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-14 20:22:51 följande:
    Men fan jag klickar ju på att inte vara anonym.
    Du klickar fel.
  • Nicke

Jag börjar nytt jobb på måndag och är så nervös så att jag inte kan sova på nätterna. Är det ok att vara zombie första arbetsdagen?

Sen när man har kommit in i jobbsvängen ordentligt så är det kanske dags att börja dejta igen.  

• Nicke
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 23:43:04 följande:
    Ahhh! Puss på dig, får väl klura ut något... Flört
    Haha... får väl hoppas du kan sova en del iaf. Grattis till jobbet och lycka till! och dejtandet har nog inte mycket med jobbet att göra, om du nu inte råkar dejta där då. Fast det är kanske inte att rekommendera...
    Tack! Jobbet har med livet att göra. Jag har inte varit anställd sen 2004 så det är något som förändrar så mycket hos mig och för barnen så det blir ett helt annat liv. Att hitta jobb och oroa sig för ekonomin har ju varit en orsak till mycket oro som har gjort att jag har valt att lägga dejtandet åt sidan helt under tiden.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!