Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-13 21:16:25 följande:
    Det är inte klart gjort ännu men lät som det antingen var tal om belgien eller skottland. Och det lutade åt det senare verkade som.

Älskar skottland. Väldigt kallt även på sommaren. Helt annan kyla än här som skär in i märgen. Men Haggis är gottGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-13 21:17:31 följande:
    När var det du skulle på dejt då?
    Den var i går:)
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-05-13 21:18:13 följande:

Han blev även arg för en massa annat... han visste inte om han klarade av att kunna fortsätta eftersom ett av mina ex har haft sörre kuk än honom... varför han nu VILLE veta det.....    suck.

Sen sa han ju då efter det "jaha det är därför du är så slapp därnere du är helt enkelt förbrukad och uttöjd" 
    Va?! Sa han det Förvånad Jag tycker han är himla taskig mot dig. Så säger man väl inte? Usch vad arg jag blir känner jag. Vad förnedrande!!! Håller med Takida du förtjänar bättre tjejen.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-13 21:25:19 följande:
    Men, hur gick den då? Du kan ju inte hålla inne med sånt fattar du välSkrattande

hehe den var ganska trevlig. Men vi var nog inföstådda med att den bara skulle leda till en sak efter en veckas dirty talk. Oskyldig Men vet inte om det blir någon mer date med honom om jag ska vara ärlig, han pratade bebis språk med mig och det är ett Big NO NO!
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 21:34:43 följande:
    Men vaffö e lillapluttan så sänslig fö de då?

Extremt  avtändande vilket jag även förmedlade. Han kallade mig lilla kakan och vaniljpaj och grejer, höll på att nypa mig i kinderna samtidigt som han sa "gutchi gutchi"
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-13 21:40:04 följande:
    Hoppas det blev en riktigt hett sex då i alla fallFlört

Nja Obestämd
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-05-14 10:22:25 följande:
    Nu sitter jag här och är anbivalent. Han kräve rju att jag ska byta namn på alla mina konton för han ville ju inte se mitt gamla efternamn någonstans... men om jag gör det i gmailen så blir jag ju av med alla appar jag betalat för inte så skoj jag orkar inte och så tänker jag "jamen han kanske inte får reda på det"

och då är jag ju oärlig och blir orolig att han ska upptäcka det.

Suck    

Ta dig därifrån! Du vill inte ha någon som får dig att må så här dåligt. Ta dig samman och lämna honom. Du går omkring och tänker att du gjort en massa fel och jag skulle inte ha sagt si och så. Men du har inte gjort något fel du förtjänar inte det här.
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-05-14 10:54:19 följande:

Tydligen får man inte ha haft något liv. Seriöst, jag vet ju inte ut eller in just nu,dessutom så mår jag fortfarande piss efter den där komentaren om slapp och allt var det var. Hur ska man någonsin kunna släppa sånt? att leva med vetskapen att han säger saker för att vara taskig och elak.

Och var ska han hitta en sådan tjej kan man fråga sig? Om han skulle möta mig då skulle han inte viljat ta i mig med tång utefter din beskrivning. 

Tror nog lite av dina känslor dog i samma stund som han sa de fördjävliga orden. Nu måste du bara förstå det själv också.  
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 15:30:46 följande:
    Oavsett vilket så borde han inte få fler chanser nu. Jag ger mig fan på att han ljugit ihop allt om sitt ex också och att han var likadan där- Och hon tröttnade var han i sin sjuka värld fick det till att hon bedragit honom osv.

Skulle inte förvåna mig heller
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-14 18:03:24 följande:

Tada!

Helt ikapp!

och spammar nu med ett gäng inlägg på rad, i vanlig ordning?

Har iaf lite oväntade? bekymmer på dejtingfronten. Tokvettig kille som gillar mig, faktiskt har koll på hur jag är, gör allt rätt osv men det känns ändå inte rätt? Vill ju att det ska kännas rätt, av många anledningar men just nu känns det mest som att jag är ute på djupt vatten eller något.

Hej Colan:) Hur är läget? Ok ser att du har dejtingbekymmer. Är det någon av de två du pratat om tidigare? knäppisen och tvillingskälen?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!