Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-29 18:29:41 följande:
    Jag tror/tänker faktiskt ingenting och det känns skönt. Första mailet skicka han till mig fredagkväll så vi har inte hunnit snacka så mycket. Men han verkar rolig, bor i min stad och lagom ålder.  Ett glas vin kan man ju alltid ta
    Nä, men det är skönt. Och klart du ska unna dig en dejt och ett eller två glas vin det är du värd!
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-30 11:55:01 följande:
    Madida: Ta det som en komplimang. Vet inte vad specifikt det är som gör att folk tycker man ser så pass mkt yngre ut men jag har blivit misstagen som omvårdnadselev på jobbet, får visa lägg vid köp av tobak, har blivit nekad att köpa tobak när jag ej haft körkortet på mig osv. Visst det är smickrande men drygt också. Börjar ju undra om jag klär mig som en muterade 17åring Men när jag ser dit kort så ser jag att du också är blond med mjuka drag och stora ögon. Kanske har med det att göra
    Klart man ska ta sånt som komplimanger! :)

Men jag är brunett, har inte stora ögon. Men blir ändå tagen som yngre. Tror dock att det har att göra med att jag är ganska liten och smal.
    Får visa leg på systemet. I somras var det en som gissade min ålder till 26 och senast här om dagen på jobbet ville en kollega gissa min ålder och gissade den till 28.
    Alla gissar under 30. Men jag är i själva verket fyllda 35. Det är finfint det!  
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-30 13:11:11 följande:
    NS: Hahaha fast jag är ju inte liten är ju strax under 180cm och väger nästan 70kg. Hmm undra vad det kan vara som gör det...
    Haha.. finns nog olika saker som påverkar! Vi ser väl unga ut helt enkelt...orsak? Nja, inte så viktigt egentligen!
  • Night sky

En annan fantastiskt rolig sak jag kom på... glöm inte era deklarationer om ni inte redan har deklarerat!

• Night sky
    FredrikCA skrev 2012-05-01 13:43:44 följande:
    Haha jag tänkte skriva det igår minst 5 gånger och blev distraherad varje gång, Och tillslut så glömde jag det istället :(
    Hehe så kan det gå om man har roliga diskussioner på gång på fl!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 13:27:37 följande:
    Absolut, bara att komma om du vill! Solig Jag bor strax söder om, det tar ca 15 minuter till Centralen med pendeln. Kommer du med bil kan du parkera den precis utanför huset jag bor i.
    Först vill jag säga lycka till på dejten!

Sen undrar jag om vi bor grannar? Har visst missat att du bor i Stockholm. Jag bor också strax söder om och med pendeltåget tar det ca 15-17min in till Centralen!  

@Legacy: Hoppas allt löser sig och att ni blir totalt lyckliga framöver. Jag håller alla tummar jag har! {#emotions_dlg.flower} 

@Cocacola: Skönt att du börjar känna dig som dig själv igen!

Har tagit en paus mellan jobb och uppsatsskrivande och försöker hålla ett litet öga på tråden för att se hur det går för er alla.
    Det är rolig paus-läsning!  
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 16:30:30 följande:
    Vart kommer alla attraktiva herrar från? Vart har de varit hela hösten och vintern? Hehe kan ju knappt koncentrera mig på bilkörningen när jag är ute Nu är detta en nätdejtingtråd men glöm inte se er omkring irl!!!
    Hehe.. jag undrar också vart alla kommer ifrån. Har precis samma känsla Men vad härligt det är att spana! Stackars de som inte har sin syn i behåll.
  • Night sky
    Madida skrev 2012-05-03 17:57:26 följande:
    Tänkte exakt samma sak idag när jag körde hem! Stod bl.a en kille vid ett övergångställe och joggade på plats, i bara shorts. Jag släppte över honom, han vinkade och tackade och jag ville bara slänga mig ut från bilen och fälla honom
    Åh! Varför gjorde du inte det?!
  • Night sky
    Madida skrev 2012-05-03 18:15:30 följande:
    Har hört att man kan bli anmäld för sånt?!
    Dessutom var det rusningstrafik och jag var genomsvettig efter att ha kört nån mil i en bil utan ac och 20grader och strålande sol ute
    Men nästa gång! 
    Bortförklaringar, bortförklaringar *himlar med ögonen*

Ja, nästa gång... då hejar vi på dig! 
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-03 18:35:47 följande:
    kollade av HP ..titta vilket mail...................

Hej ock god morgon Med en stor puss på kind Men jag vill se dina dålda bilder Innan jag skickar dig en bukett som bara du kan se Skickar den inte bara för att få se dig leta en passande vas
    tönt
    Haha...? Skum människa!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!