Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-27 12:40:48 följande:
    En energitjuv, ring polisen Tungan ute
    Jag saknar signalement!
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-27 12:46:09 följande:
    Men varje gång man har avslutat ett förhållande så hoppas jag att man lär sig något och tar med sig erfarenheterna in i nästa relation
    Jo, det gör man ju. Men jag menar att det finns en tendens att det dyker upp nya saker att lära sig av!
    Glädje58 skrev 2012-04-27 12:46:53 följande:
    Du kanske bara behöver en skön och trevlig helg... Solig
    Ja, eller hur!! Men jag ska jobba lördag, söndag och måndag.. så en så värst lugn helg blir det tyvärr inte

Hoppas ni andra för det lugnare och trevligare!

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-27 13:01:07 följande:
    Byt jobb, så kan du inte ha det Skrattande   Du har inte funderat på att jobba i en sovabutik?
    Haha.. ja, kanske! Men vem har sagt att jag vill sova?
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-27 13:49:42 följande:
    Jag har inget krav på det heller egentligen. Gillar mest att man inte har smink. Eller i alla fall såpass lite att det knappt märks. Ryser när det blir så mycket att man ser ett skal med puder och klet...
    FredrikCA skrev 2012-04-27 13:57:13 följande:
    Håller med.
    Skönt att höra! 
    Jag förstår inte riktigt alla personer som har det tålamodet eller tiden att lägga flera timmar varje morgon på smink!
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-27 14:07:44 följande:
    Tiden får man väl ta sig antar jag ;) Men tålamodet vet jag inte.
    Men jag antar det bottnar i att man inte är riktigt nöjd med sig själv utan smink.
    Nä, sant. Och sen blir det som ett beroende. Man kan inte leva utan det.
  • Night sky
    Madida skrev 2012-04-27 14:22:09 följande:
    Just idag behöver jag en massa kramar! Kan ni vara lite generösa och ge mig lite kärlek?
    Kram kära trådstartare! Jag har en massa kramar på lager som bara väntar på att få bli utdelade! *Kram*

Men vad har hänt?
  • Night sky
    Madida skrev 2012-04-27 14:28:41 följande:
    Så söta och fina ni är. Tack så mycket. Det har väl egentlig inte hänt nåt stort. Eller, har återigen fått bevisat för mig vad många män tycker jag duger till. Och det är sårande och kränkande.
    Usch nä, sånt är inte kul. Been there done that
    Du får tänka som Glädje säger. Det är ju inget personligt mot dig. Skit i dem och gå vidare! {#emotions_dlg.flower} 

• Night sky
    Legacy skrev 2012-04-27 15:26:08 följande:
    Fick precis frågan om jag vill följa med imorgon och träffa hela J:s familj jag dör, de kommer tycka jag är konstig säkert, tänk om de inte gillar mig? Tänk om jag dör av nervositet? Hjääälp!
    Åh Legacy det kommer gå så bra! Men förstår att du är nervös Klart de kommer gilla dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-27 16:59:12 följande:
    För helvete, tänk inte så mycket Legacy Skrikandes
    Hehe en till som tydligen tänker för mycket!

Jag är inte i närheten av att träffa nån familj men vill det inte heller. Jag är så rädd för att saker kommer skita sig så jag vill absolut inte ta ut nåt i förskott. Så jag tycker du är så bra som kommit så här långt.
    Idag är det 8 veckor sen jag och "badboy" träffades för första gången... Jag försöker inte tänka, ta en dag i taget och bara njuta! 
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-27 17:09:14 följande:
    Är inte det här fruktansvärt att leva med? Att hela tiden få ett meddelande, att nu är det slut...
    Jo, det är fruktansvärt jobbig! Men efter allt man varit med om så... känns det som en naturlig del av livet
    Tragiskt men sant. Men man hoppas ju på att det ska vända nån gång... det finns nån för alla sägs det ju!  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!