Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-24 22:39:51 följande:
    Hmm hur ser dina dejter ut egentligen? :P 
    Haha.. jag har träffat massor med killar från dejtingsidor utan sällskap. Men just det där med ett gäng killar på samma gång!?
    Niklas2k skrev 2012-04-24 22:42:25 följande:
    Det gjorde min exfru.
    Hon skrev en rad på Lunarstorm. Jag svarade med att jag skulle ut och frågade om hon skulle med. Hon svarade ja. Kom själv och träffade mig och mina vänner... och mja, det höll ju i en massa år.  
    Man får våga lite.. eller nåt. hehe 
    Jo, självklart tror jag det kan gå bra. För jag tror faktiskt inte att alla killar är våldtäktsmän eller mördare eller nåt sånt

Jag tycker bara att man kan vara lite försiktig... men mycket hänger ju på förutsättningar och hur man uppfattar killen i fråga osv
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:26:00 följande:
    Hmm är jag verkligen helt ensam om denna finlandssvenska böjelse.
    Ett gammalt ex till mig var finlandssvensk.  Men jag kan inte påstå att han pratade med nån finlandssvensk dialekt dock. 
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:50:40 följande:
    NS: Åh jag gillar verkligen brytningen med finlandssvenska av någon skum anledning. Nu är jag helt över Hannu som jag dejtade ett tag med jag skulle lätt kunna dejta i Finland igen
    När jag var med till hans familj i Finland pratade de sån konstig finlandsvensk dialekt att jag inte kunde förstå ett ord.. och nä, det var inte ren finska de pratade.
    Så jag kände mig lite lätt utanför.. var bara hans mamma jag förstod
    Smecker skrev 2012-04-25 00:48:57 följande:
    Han hade nog inte varit med i vinterkriget, det är nog därför
    Ja, Smecker... hur tänkte du där!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-25 01:05:14 följande:
    Det har jag redan svarat på Tungan ute
    Tänkte bara att du kanske hade kommit fram till nåt svar nu!?
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 01:16:48 följande:
    Nähä sötnosar nu ska jag sova. Jag ska upp och ta hand om psykiskt sjuka människor i morgonbitti.
    God natt och sov gott på er
    Vadå? Räcker det inte med oss här i tråden!? Tungan ute 
  • Night sky

Godmorgon alla!

Här skiner solen  och det känns allmänt vårigt Jag är hungrig och nu är det dags för lite frukost.

Angående hår, på killar då, tycker inte jag heller hår på huvudet är det primära...  Resten av kroppen spelar egentligen ingen stor roll heller... bara det inte är hårigt på rygg och axlar eller rakat stubb på bröstet Obestämd

Och MHB vet inte vem Al är som du ska träffa på jobbet? Men lycka till och ha det så trevligt i alla fall! Glad

• Night sky
    Cocacola skrev 2012-04-25 08:59:35 följande:
    God morgon! Solig

Ah, frukost... borde nog göra mig en kopp te, behöver piggna till.  
    Ja..ja.. te!!! Gör lite te  
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-04-25 09:34:00 följande:
    Tog nyss en bra tekopp, något liten i mitt tycke men man kan inte få allt. Så en tesil och lagom mycket "mammas mirakel", hett vatten, mjölk och honung. Perfekt! Finns mer om du hittar hit, annat te om du av någon underligt anledning inte gillar detta... Glad
    Åh låter jättegott! 
    Jag letar jag letar och försöker lukta mig fram efter te-lukten
  • Night sky
    magus skrev 2012-04-25 10:56:12 följande:
    Godmorgon Tänkte att det var lika bra och kliva fram ur garderoben.. Det är jag är Axl.. Orkar inte fjanta mer med anonymiteten..  Dagens chock. ..för en del haha Flört Men smarta som ni är så har ni säkert redan räknat ut detta.
    Tänkte nästan starta en tråd som hette Hjälp: mitt anonyma är mer intressant än mig (Jekyll/ Hide flåt hyde effekten..) haha.. Så. Nu vet ni :P

Hur mår alla?
    Hehe.. välkommen ut ur garderoben!
    Försöker hämta mig från chocken  
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-04-26 10:27:50 följande:
    God morgon! Var vaken, måste ha loggat in typ då?

">

" target="_blank">

Helt dött på nattkiftet utan mig och Fredrik, vart tog ni andra vägen? Har alla sovit? På natten, tokigt värre... Flört

Bra att tån är bättre, vi ses!  

Jag var vaken till ca 03 inatt... liiiiite trött idag. Men tyvärr hade jag inte möjlighet att logga in här Drömmer

Allt bra med er andra?
    Det var inte mycket att läsa ikapp efter igår eftermiddag/kväll/natt iallafall *tacksam* För den här tråden är ett av mina beroenden

Och nu har jag redan glömt bort vad ni skrivit... hmm... har inget att tillägga. Lycka till alla som behöver det!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!