Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed skrev 2012-05-30 12:57:24 följande:
    (Jag menar det är ju risk att någon känner igen den också? =)
    Haha.. bra försök!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-05-30 12:56:48 följande:
    Nej det har jag inte. Vad fan kostar en mankini.. och var skall MHB posta sin bikinibild? Drömmer
    119kr ett fynd.. bara att slå till!

Tänkte länka... men vet inte om man får länka till reklamsidor?
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-30 13:04:59 följande:
    Ja men det är ju sant, Hur många kvinnor tror du vi män sett nakna egentligen? Bikinisar har man ju sett hur många som helst och har ju ett par att jämföra med i minnet =)
    Jo, men nu var det inte för att alla ska se mig i bikini som var grejen. Grejen var ju att vi vill se Smecker i en Mankini!
  • Night sky

Ursäkta mig.. men jag blir så trött.
    Kommer ner i tvättstugan ska hämta upp min tvätt. Kliver in där står en tant jag hoppar in lite glatt och säger "Hej!" (med ett leende) Vad får jag för svar? Inte ett hej iallafall utan ett "Du har nog glömt att sopa här!" med en sur min...

• Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-30 13:34:39 följande:
    Då svarar du med ett leende "Ja det har jag visst! Tack, Det kunde gått riktigt illa det där" 
    Jo, att jag visst hade gjort det var ett faktum då hon pekade på den lilla högen hon hade fått ihop av sitt sopande... vem börjar sitt tvättpass med att sopa golvet? 
    Och vad visste hon om jag hade tänkt och sopa eller inte... jag kom ju tillbaka till tvättstugan. Men med hennes attityd blev det inget sopande kan jag säga.
    Det hade hon ju gjort så fint själv!  
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-30 22:24:30 följande:
    Grattis Nattens skyar! Du tog det 3700 inlägget{#emotions_dlg.flower}till dig
    Åh tackar.. jaså fick jag!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-30 23:24:23 följande:
    Måste lägga mig nu, go natt alla.....
    Godnatt på dig!
    Jag ska försöka att andas djupa långsamma andetag... men lite kolhydrater skulle inte sitta helt fel här  
  • Night sky

Smecker:
    Nu förstår jag att det inte var att gnälla MHB gjorde. Men om det hade varit det skulle väl det också ha varit ok? Det är väl det den här tråden är till för bland annat eller?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!