Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-30 23:35:07 följande:
    Nu har jag tagit mitt chill pill och skall joina MHB i sängen.
    Åh skulle också behöva ett chill pill... så uppvarvad! 
    Godnatt på dig också! 
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-30 23:38:22 följande:
    Det är bäst du berättar vad som hänt eftersom ingen frågar :)
    Det är väl bra att ingen frågar, eftersom jag ändå inte tänker/kan berätta (sekretess). Men stressigt har det varit... det räcker så. Men tackar som frågar!
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-30 23:48:26 följande:
    Äsch vi har ju inga hemligheter för varandra ;) Jag väntar iofs fortfarande på den där bikinilösa bilden.
    Haha..den lär du få vänta på lääääääääääääääääänge!
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-30 23:59:40 följande:
    Den som väntar på något gott.. Jag får göra som alla andra på nätet tillsvidare fantisera då haha
    Haha ja, fantisera får du allt ta och göra... men som du sa tidigare, på nätet finns ju redan alla nakenbilder du kan tänka dig... så fantisera lär du inte behöva göra så mycket om du inte har lust
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-31 00:09:11 följande:
    Det finns ju inget annat när du fegar ur så här
    Haha.. några nakenbilder har det ju ALDRIG varit på tal om... det är bara din fantasi som skenar iväg!
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-31 00:14:29 följande:
    Oj vems fantasi har skenat iväg nu? Jag har ALLLLLLLDRIG sagt något om nakenbilder. 
    Jag sa bikinilös, Här drar vi slutsatser hej vilt. Man kan bara tänka sig vad som rör sig i huvudet hos en del  
    I inlägg #37016 pratar du naket...

Och påklädda bilder har jag också valt att inte posta i tråden. Men den som specifikt skulle vara intresserad får kontakta mig så gör jag ett bedömande då om det är aktuellt att visa hur jag ser ut
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-31 21:31:25 följande:
    Nja jag tror att kärleken växer ju eftersom,men förälskelsen kan komma plötsligt. Ibland kan det bara vara ren kemi som stämmer,inget mer..

Men för min del så vill jag känna att det finns ngt iallafall redan från början..sen behöver det inte vara himlastormande.Men när man ser in i personens ögon så ska det finnas ngt där ..sen vet man ju inte hur resten blir men det visar ju sig......
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-31 21:38:44 följande:
    Så hur blir det? ;)
    Det beror helt och hållet på Smecker
  • Night sky
    Suppressed skrev 2012-05-31 21:49:55 följande:
    Vad orättvist, Med tanke på hur jag coachat Smecker i valet av mankinis ;P
    Livet är inte alltid rättvist!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!