Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-06-12 20:37:19 följande:
    Lemonina: det är killen jag dejtade häromveckan. Vi messar varje dag och vill ses igen men nu är jag ju på Rhodos o nästa vecka har vi våra barn, men jag har just frågat om en ny dejt söndag nästa vecka, då är vi barnfria igen!
    Klart han vill ses igen om ni har sån kontakt ju! Lycka till säger jag ändå.. fast du troligtvis inte ens behöver det!
  • Night sky
    Midori skrev 2012-06-12 20:43:26 följande:
    SÅ börjar J tramsa på mess då såklart.

Stänger av den jävla mobilen och skiter i honom helt ikväll faktiskt och springer och stressröker!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! 1 one! 
    Stäng av och njut av din dejt istället. Inget mer J nu...
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-12 20:57:09 följande:
    Jag tror vi har en tjej från skånetrakten här i tråden om jag inte minns helt fel.
    Självaste trådstartarinnan bor ju i Malmö iallafall.. men finns säkert fler. Det flesta verkar iallafall tidigare vara ifrån skånetrakten eller göteborgstrakten.
    carlf skrev 2012-06-12 20:39:54 följande:
    japps.
     vilken sida kan ni rekommendera, ni som varigt med i denna tråden ett tag? men det kanske skiljer sig från vilken del av sverige man är ifrån. 

Jag rekommenderar Hp
  • Night sky
    takida skrev 2012-06-12 21:00:30 följande:
    Jag sitter och klurar på hur mycket jag kommer att tjäna år 2013, hur lätt är det att veta det nu liksom?Obestämd
    Får väl dra till med en siffra och hoppas att jag prickar någorlunda rätt..
    Hehe.. CSN eller?
  • Night sky
    Madida skrev 2012-06-12 21:23:51 följande:
    God afton mina fina!
    God afton! Hur står det till idag?
  • Night sky
    Cogitationes skrev 2012-06-14 01:15:44 följande:
    Dvs. Jag har bara lite flashbacks... Vissa saker är inte logiska och övergår uppenbarligen mitt förstånd.
    Hur var det med att försöka sluta älta och gå vidare? Förstår att det är svårt, men jag tror verkligen inte det verkar bra för dig att dra upp det här hela tiden!?
    Eller kanske ta och gå i terapi eller så för att tala om det och få ut allt så du sedan kan gå vidare? {#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    Cogitationes skrev 2012-06-14 09:53:01 följande:
    ja. det är fel forum för det.
    Jag tror inte det här forumet kan hjälpa dig på det sätt du behöver. Men jag lider med dig. Alla har vi våra saker att tampas med!
    Och jag hoppas verkligen att det löser. 
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-06-18 11:35:08 följande:
    Men får du blue screen emellanåt? Hade problem med det men kom inte ihåg vad som gjordes. ObestämdSkit kass på datorer tyvärr.
    Jag hade problem med bluescreen förra året med min dator. Lösningen på det var att ominstallera hela datorn till fabriksinställningar. Och sen dess har jag inte haft problem med bluescreen

God förmiddag alla och hoppas ni har det bra och att ni haft en trevlig helg! 
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-19 21:53:21 följande:
    Takida: yeah... Eller typ skitjobbigt!
    Det brukar lösa sig. Försök att ta det lite lugnt ett tag och tänk och känn efter. Kanske försöka träffa bägge men hålla det lite på en vänskaplig nivå ett tag!?.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!