• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:26:35 följande:
    Vi kanske kan hitta nån som räcker till för oss alla tre? Men det kanske blir svårt...
    Hahaha...mm...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:31:35 följande:
    Visst är det fruktansvärt att aldrig få vara den sista dom lämnar sängen?!?!? Jag hatar det! Att veta att någon ligger kvar och har det skönt när jag är uppe å fryser å sliter på mina bara knän...! (bitter-who?)

Nu ska jag iofs inte klaga idag eftersom jag just lagt mig igen!

Ja det är diskriminering och förtryck på hög nivå.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-08 08:35:58 följande:
    Åååh äntligen får jag säga: Dumpa honom!!!
    Haha tro inte att tanken inte finns där
    Eau de Salope
  • Yoyna

Diskriminering och förtryck måste vi aktivt motarbeta!!!

Systrar! Förenen eder i kampen för en mer rättvis användning av sängen! Må vår ståndpunkt göras tydlig Om vi så skall kedja fast oss i den för vår rätt att ligga (kvar)!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:41:16 följande:
    Diskriminering och förtryck måste vi aktivt motarbeta!!!

Systrar! Förenen eder i kampen för en mer rättvis användning av sängen! Må vår ståndpunkt göras tydlig Om vi så skall kedja fast oss i den för vår rätt att ligga (kvar)!
    Oh Amen sister!!!
    Eau de Salope
  • Aynrand

hallå kvinnor...hur har ni det idag?

ni förbereder en revolution ser det ut som....

Jag går upp först varje dag .....under tid det tar för mina döttrar och fru att göra sig i ordning och sätta sig vid frukostbordet har jag:
    - fixat frukost allt färdigt dukat inkl. smörgåsar...det är bara att sitta och äta.
    - gjort mig i ordning och klätt mig
    - vädrat nedre våningen
    - och bäddat så snart frun gärna vill röra på sig ur sängen.

Grejen är den att under ett antal år var jag den som låg kvar och gick upp för att äta...och jag var alltid trött. Nu när jag går upp tidigt och fixar i stort sett allting är jag mkt piggare och jag gör det mkt bättre än frun av den anledning att jag inte håller räkning på det jag gör...en vanlig attityd är jag har fixat mat och därmed skall någon annan duka av eller diska eller whatever...oftast dukar jag av med om jag har tid till det...

ps: undrar ni inte om jag är kåt idag?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty