• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-08 14:09:43 följande:
    Hmm
    Jag tvekar mellan fred på jorden och skön sex.........
    Tsssss.. fred på jorden.. gay.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-08 12:33:36 följande:
    Yoyna! Jag har fläta idag. Om du drar i min så kan jag dra i din.
    Ni behöver bli lite dragna i flätan båda två. För era syndiga beteenden och/eller i förebyggande syfte. Agri i synnerhet som är en oförbätterlig synderska. Finns kanske lite hopp om Yoyna (dock tveksamt)
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-08 14:15:08 följande:
    Tsssss.. fred på jorden.. gay.
    haha då är det avgjort det blir rå sex istället
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

än så länge är det inte för sent att skicka brev till tomten med en bild (råsex) ...
    har ni adressen till honom?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-08 14:22:57 följande:
    än så länge är det inte för sent att skicka brev till tomten med en bild (råsex) ...
    har ni adressen till honom?
    Jultomten
    Nordpolen

Brukar jag köra med. Men min begäran om att få en slampa inslagen i julklappspapper har ännu inte gått i uppfyllelse. Kanske inte varit snäll nog eller så är det fel adress.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-08 14:28:58 följande:
    Jultomten
    Nordpolen
    Brukar jag köra med. Men min begäran om att få en slampa inslagen i julklappspapper har ännu inte gått i uppfyllelse. Kanske inte varit snäll nog eller så är det fel adress.
    ´........eller fel slampa.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-08 14:20:03 följande:
    Ni behöver bli lite dragna i flätan båda två. För era syndiga beteenden och/eller i förebyggande syfte. Agri i synnerhet som är en oförbätterlig synderska. Finns kanske lite hopp om Yoyna (dock tveksamt)
    Yoyna försöker framställa sig som en oskyldig, ljuv liten varelse. Såååååå fel!!

Själv är jag mest bara missförstådd.
    Naughty by nature
  • lille Birger

Jag önskar mig nya kladdkritor, tv spel, penna och suddigum så jag kan skriva hemliga lappar.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-08 14:30:33 följande:
    ´........eller fel slampa.
    Det är klart. Så kan det vara också. I vilket fall kan man inte lita på jultomten. Får ta tag i den biten själv som vanligt *suck*. Fast då behöver man kanske inte vänta ända till julafton dock.