Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2012-03-16 20:31:45 följande:
    Jag är inte feminist alls, men tack för asgarvet ändå

Jag har ingen man och jag rakar mig ändå, för min skull, vad andra tycker skiter jag i, precis som med allt annat. Den mannen som har en åsikt eller har krav gällande hur jag vill ha min kroppsbehåring får sig en fet smäll, en spark i röven och åker ut genom dörren med huvudet före!
    Haha om jag slutade raka mig skulle min man bli skitsur och vägra ligga med mig. Han har tom sagt att jag inte ska tro jag kan fula ner mig nu bara för att vi har barn
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 21:46:22 följande:
    Jag är feministernas värsta mardröm.

Jag är kvinnan som går ner på knä när hans blick faller på golvet framför honom
    Kvinnan som lyder, underkastar mig, kvinnan vars blick ber om en örfil.

Och ändå går med högt huvud, totalt trygg i min kvinnlighet, som inte defineras av kroppshår.

Som min ÄLSKADE Jill Scott säger, I'm not afraid to be your lady, I'm not afraid to be your whore. 
    Det krävs en stark kvinna (säg det med eftertryck) för att kunna underkasta sig en man på det viset. En svag kvinna skulle förgås.       
    Precis så. Minus örfilarna iofs så långt har vi inte kommit än Men en gång när vi grälade så skrek jag "WHO DOES THAT ARE YOU A WOMAN?????" och då slet han vinglaset ur min hand, slängde det i väggen, tryckte ner mig i soffan och visade att han är en man fast det där vill jag inte tänka på nu då blir jag bara frustrerad.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2012-03-16 22:09:04 följande:
    Så kan man tro. Men det fungerar inte heller så bra, jag är en mästare på omvänd psykologi att jag ser igenom sånt där direkt och så blir det tvärtom ändå.

Bara det att jag inte pallar hår särskilt länge själv Om inte en graviditet hindrade mig från att vara rakad så lär inget annat heller göra det, men för en man, nope, för mig, absolut, jag äter p-piller för mig också, jag klär mig för mig, väljer underkläder för mig och tja jag gör de mesta för mig själv, för att jag vill, trivs och mår bra av det helt enkelt.

De enda jag inte mår helt bra av är mitt själv valda jävla celibat, men jag har valt det och de är bara att bita i det sura äpplet och stå fast vid det!
    Haha jag slutade raka mig sista månaden av graviditeten men dan innan han föddes fick jag ett ryck å ba "fan jag måste nog raka mig" och så gjorde jag det, det tog ca en timme att få allt fint. Fan vad glad jag var över det när jag låg på förlossningen haha jag minns att jag tänkte det mitt i all smärta och feber "Pheeeewww jag är iaf rakad"
  • MrsAssault
    Kattdamen skrev 2012-03-17 10:32:27 följande:
    Fast, nu har ni börjat spåra ur ordentligt med feminismen.
    Feminism är för kvinnor å bögar
  • MrsAssault
    Kattdamen skrev 2012-03-17 10:36:32 följande:
    Ah, och du är bög alltså?
    Ja man skulle nog kunna säga det!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-17 11:36:45 följande:
    Hahaha Mrs...

Inte riktigt så jag ser på det, ett kastat vinglas hade gjort mig ganska sur. Men jag tror vi redan kommit fram till att du uppskattar den mer, råa fysiska manligheten, medan jag gärna blir lite mentalt hjärnknullad till lydnad och disciplin. Vackra ord

Jag tycker för övrigt du ska plocka fram din dildo (en av dem), slänga en vinglas i väggen och get busy!!!
    Du förtjänar det. Annars kan jag skicka dit någon?
    Jag vet att det inte är så du ser det, men det är liksom samma sak i en annan förpackning så att säga. Jag blev också skitsur när han gjorde så men blev snabbt satt på plats

Nä ingen dildo för mig, jag sparar mig hahaha har inte haft en orgasm sen 17:e dec! Förväntar mig något i hästväg när han kommer hem
  • MrsAssault
    och skrev 2012-03-17 12:37:21 följande:
    Förutsatt att det inte blev fläckar av vinet och att det inte var ett vinglas jag var rädd om så lät det där faktiskt ganska hm trevligt. Drömmer
    Det blev fläckar men vinglaset var ett skitglas från ikea haha det var värt det helt klart
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-17 13:33:58 följande:
    17:e december...

Du är nästan en oskuld.
    Ave Maria. Herregud. 

Jag har inte haft en sedan igår när jag fick 5.
    Dagen innan, 7.
    Dagen innan den tappade jag räkningen.

Jag vet! Det känns... spännande!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-17 21:40:35 följande:
    Haha!
    Är du inte sugen!? 
    Jag är galet sugen!! Men nu är det så länge sen att det känns idiotiskt att ge efter i förtid
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-17 22:27:15 följande:
    Mm jag förstår vad du menar.
    Starkt gjort, verkligen.
    Jag skulle falla innan mållinjen ens målats.
    Nej, innan idrottsarenan ens ritats av en arkitekt.   
    Fast jag är inte så duktig som det låter, första månaden var jag liksom för upptagen med J och sen när allt började lugna ner sig så jag fick några stunder för mig själv ibland så prioriterade jag annat typ att långduscha och tvätta håret och sånt och sen hade det plötsligt gått så lång tid att det kändes lika bra att spara det tills han kommer hem
Svar på tråden Trash-tråden