Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-03-15 16:19:26 följande:
    No kidding. Har mött en 42 med en av de största mojipper jag sett.
    Och framsidan är ju som sagt betyyyyydligt mer intressant.
    Jag hade en KK med enorm kuk som hade typ 38 i skor men jag ogillar oftast män med små fötter, tycker det är läskigt.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-15 21:14:17 följande:
    NG gör som jag; en helrenovering.
    Har badat skumbad med levande ljus och lyssnat på Emeli Zandé. Gjort ansiktsmask, hårinpackning, helkroppspeeling och nu är det nageldags.
    Sköööönt
    Ååååhhhhhh vad härligt det låter, ser fram emot att få göra detta själv om sisådär 15 år.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-15 21:38:44 följande:
    Och FÖRLÅT MRS!!!
    Men jag var inte där, du vet var.
    Ödet ville annorlunda.  
    Vaihelvete!!!!!!!!!!!!!!! Jävla pissöde
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-15 21:36:18 följande:
    Du får väl komma hit så kan jag klämma på Jason.
    Ja det kanske vore nåt, du skulle väl ändå amma honom eller hur var det vi sa?
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-15 23:02:43 följande:
    Neeeeej! Skrikandes
    Ingen jäkla handling!!!! Det blir bara tacky. Megatacky.

Så nej tack Anton.
    Jag är med dig!!! Jag vill ha stora kukar och späda tjejer som blir rövknullade PANG BOM ingen jävla handling.
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-15 23:09:34 följande:
    Beror sig på. Det gäller ju att hitta en handling där man kan trycka in så många kinky scener som möjigt. Jag hade en idé när jag filosoferade över verklighetstrogen porris. Här är ett typsikt FL ämne:

Bakgrund: Mannen eller kvinnan är sexuellt trist och partner är uttråkad och frustrerad

Handling:

Mannen (el hustrun beroende på vilken touch man vill ha) skickar sin partner på en sexuell "bootcamp" (booty camp) för att hitta sin sexuella lust. Där får hon (han)  att testa olika saker. Varje rum hon går in i så är det någon speciell aktivitet som pågår. Sen efter att hon fått testa en massa oliak mer eller kinky varianter så återvänder hon (han) till sin partner för en mustig slutscen där hon (han) visar prov på sina nya erfarenheter.

Det fina (man är ju affärsman) är att man kan göra en mssa uppföljningar och skräddarsy för olika smakinriktningar. Kan varieras i oändlighet
    Alltså då måste man ju orka se allt skit mellan knullen och det orkar ICKE jag
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-15 23:14:17 följande:
    Nej då. Den biten blir minimal. Det är ju att köra en massa olika varianter som är själva handlingen.
    Ok det pallar jag inte heller, jag kollar bara tills jag kommer så jag behöver ju liksom inte mer än 30 sek eller så
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-16 10:07:49 följande:
    Ett nytt sidospår:

Jag såg ett inslag på Sydnytt igår som handlade om ett gäng feminister som gjorde en manifestation (nu började jag lyssna på ett halvt öra bara för jag tänkte på rumpor el något, så kan ha missat  något) i Malmö. De skulle dra av sig tröjorna och visa sina håriga armhålor.

Är det vad feminism handlar om? Rätten att ha håriga armhålor? Är det något som är påtvingat kvinnorna av de ondskefulla männen? Det enda de åstadkommer är att dels alienera sig från övriga kvinnor och att späda på de fördomar som finns att feminister är fula och oattraktiva (sorry de som tycker "naturligt" är fint, men jag går inte igång på håriga armhålor. Till råga på allt elände så föredrar jag även rakade/vaxade kvinnor. Sue me) kvinnor.

Man kan väl förespråka kvinnors lika rätt utan att man måste vara manshatande, anti-sexuell och se ut som Jerusalems förstörelse ? Det är faktiskt kontra-produktivt. De flesta kvinnor gillar faktiskt både män, att ha sex och att vara attraktiva (för sig själva eller inför andra och det behöver ju inte bara innebära att attrahera män). Sen finns det ju klart många feminister som är motsatsen, men många gånger blir de nedsablad av andra kvinnor. Som om trovärdigheten blir mindre för att man har smink, målade naglar och gillar att ha sex.

Sen är just sexualiteten ett område där jämställdheten inte riktigt har nått fram. Det är ju fortfarande till stor del så att kvinnor skall "hålla på sig" eller rättare sagt att kvinnor inte skall ha sex enbart för de är kåta och vill, utan för de är kära. Det är ett jämställhetsmål som jag villigt kan ställa upp på .

Inte för att jag har så mycket till övers för feminismen som den visat sig i organiserad from iaf. Fan den enda kvinnorörelse jag uppskatta,r är den de gör med underlivet . Personligen tror jag att kvinnorörelsen (den icke fysiska då) är av underordnad betydelse för kvinnans "frigörelse" jämfört tex med att kvinnor under 1:a och 2:a världskriget tvingade ta männens roller i fabriker etc.  

Är kategoriskt emot kvoteringar (är överhuvudtaget emot all statlig inblanding i näringslivet men det är en annan fråga) och andra idiotier. Det bara gör att kinnor blir galjonsfigurer. Bättre att förlita sig på det naturliga urvalet. Företag som är så korkade att de inte inser att om man väljer bort kompetens från halva befolkningen pga kön (de är inte män) förlorar konkurrenskraft mot de som inser det.

Inte heller skall man förbise det faktum att män och kvinnor är olika på många sätt, lika också för den delen. Inget vinns av att man slätar ut skillnaderna som en del förespråkar.
    Jag orkade läsa "Jag såg ett inslag.." sen var det gonatt. Jag rakar mig ingenstans just nu för min man är inte här, när han kommer hem ska jag raka mig överallt utom på huvudet. Feministerna går i taket, jag rakar mig för min mans skull :-O
  • MrsAssault

Jag tycker hela grejen är skev, det är klart att jämställdhet är bra men till en viss gräns. Män och kvinnor är olika och kommer alltid att vara det men jag tror att när det gäller arbetslivet och olika färdigheter så handlar det mest om personen och inte könet. Om jag är bra på att mecka med bilar så är jag bättre på det än min man som inte kan ett skit. Jag är bättre på att fixa datorer och elektronik än min man men jag är även bättre på det än min mamma.

Svar på tråden Trash-tråden