• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-08 23:20:03 följande:
    Ok. Och skrev iaf förut att hon gillade starka, biffiga armar som sticker ut ur kortärmad skjorta.
    Jupp, posta gärna såna bilder, tack.
    The hard way is the right way.
  • Smecker

Eftersom jag är en ärad medlem av fröken ochs anti-favoritlista blir det svårt att inboxa, därav vald kommunikationsform (brevduvan frös ihjäl).

Jag är högst osäker på ifall inlägg #105 i den här tråden är riktigt okej, om inte kanske det bör tas upp med berörd avsändare.

God Jul! 

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-09 09:36:18 följande:
    Eftersom jag är en ärad medlem av fröken ochs anti-favoritlista blir det svårt att inboxa, därav vald kommunikationsform (brevduvan frös ihjäl).

Jag är högst osäker på ifall inlägg #105 i den här tråden är riktigt okej, om inte kanske det bör tas upp med berörd avsändare.

God Jul! 
    Haha...

Det är ju Anton  
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-09 08:47:50 följande:
    Jupp, posta gärna såna bilder, tack.
    God morgon, underbara Anneli, hoppas du fått din sömhetssömn och att allt är till belåtenhet. Solig

Vill bara tala om att jag har rimmat i dagens (9/12 ) julkalendertävling och räknar med ditt oreserverade stöd i tävlingen. Lämnade faktiskt också förslag på recept i Lussebakstävlingen  dagen innan ( (8/12 ). Du får gärna puffa för Anton där också.

Annars hoppas jag på en underbar dag för en riktigt underbar kvinna. Dig, Anneli. Således.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Smecker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 09:50:33 följande:
    Haha...

Det är ju Anton  
    .............. men självklart, att jag inte tänkte på det! Anton, right. Jag noterar.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-09 09:53:33 följande:
    God morgon, underbara Anneli, hoppas du fått din sömhetssömn och att allt är till belåtenhet. Solig

Vill bara tala om att jag har rimmat i dagens (9/12 ) julkalendertävling och räknar med ditt oreserverade stöd i tävlingen. Lämnade faktiskt också förslag på recept i Lussebakstävlingen  dagen innan ( (8/12 ). Du får gärna puffa för Anton där också.

Annars hoppas jag på en underbar dag för en riktigt underbar kvinna. Dig, Anneli. Således.
    Jag läste om köttfärslimpan Anton. Bra drag!
    Eau de Salope
  • Smecker

Var är den där smileyn som tar sig för pannan (och trampar på två legobitar på vägen ut) när man behöver den?

• Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-09 09:54:58 följande:
    .............. men självklart, att jag inte tänkte på det! Anton, right. Jag noterar.

Anton går hand i hand med ett saltkar.

Han gillar att deklarera i diverse trådar att kvinnor tar den i tvåan och sväljer. Lite av hans grej här på FL när han inte leker med stridsvagnar eller bråkar med de på rätt sida av politiken. 
    Eau de Salope