Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

På Fredag ska det bli tretton minusgrader, enligt internet. Tyst

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-02-02 11:36:21 följande:
    Jag kollade runt lite på nätet hur jag ska undvika att smitta honom och de säger typ att jag ska tvätta händerna mkt och undvika att pussa honom haha men det GÅR ju inte. Hur ska jag kunna undvika att pussa? Finns ingen möjlighet
    Krama istället? Han kanske tycker att det är jätteskönt att få en paus från pussarna. Baby
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-01 23:08:15 följande:
    BJ, snälla du, stilla min nyfikenhet och berätta lite mer om dig själv?! Om dina kaniner tycker det är pinsamt att du outar deras namn i en öppen tråd kan du ta det i min inbox, okej?
    Jag vet inte vad jag ska berätta. Skäms

Tycker att jag är den som berättat mest om mig själv.
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-02-02 14:06:25 följande:
    Nallen sa åt mig att genast ta bort bilden. Annars skulle han bli arg.
    Jaha, då förstår jag. Nalle
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-02 19:37:57 följande:
    Med det resonemanget hade du förblödit för länge sen.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-02 20:11:47 följande:

Jag är inte känslig. Jag är bara otrevlig i största allmänhet!!

Shut up Birger!!! Skrikandes

lille Birger, om jag får be.
    Kattdamen skrev 2012-02-02 20:01:46 följande:
    Och nu ska jag berätta något skitjobbigt. Tydligen har jag ytliga blodkärl i vaginan, som spricker ibland. Jag gillar inte det.
    Usch, det låter jobbigt, nästan som att ha mens.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-02 18:09:17 följande:
    BJ, berätta allt möjligt! Du är nog den jag vet minst om härinne så vad som helst (som är sanningsenligt!) gör mig nöjd!
    Jag bor norr om Nälstabadet.
  • lille Birger

Jag kan berätta att det gick jättebra att äta matsäck i skolan idag.Glad  Jag fick ett helt bord för mig själv. När jag slagit mig ned tänkte jag; "Ååh tänk om jag hade en kompis, att äta tillsammans med.." Då kom jag att tänka på att jag ju faktiskt hade nallebjörnen i ryggsäcken.Nalle Jag tog upp honom ur ryggan, gav honom en lång kram och satte honom på bordet. Han tyckte det var jätteskönt att få lufta sig lite. Solig

Till efterrätt drack jag choklad ur min termos. Perfekt måltid! Tungan ute

• lille Birger

lille Birger är väldigt ängslig och orolig över de där snigelspåren som PM skrev om , men samtidigt
    lite nyfiken
    .Drömmer

Svar på tråden Trash-tråden