Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Kattdamen skrev 2012-02-06 22:17:26 följande:
    Anton ska sänka värmen i källaren, finns bara en anledning till något dylikt. *ringer polisen*
    Nej, du hade ju betydligt blekare lår, ungefär som hon på min bild. Solig
  • lille Birger
    Dan Syndrom skrev 2012-02-06 22:38:36 följande:

På tal om det.
    Hade hon haft 50 cm mer i omkrets runt stussen hade ju hennes rumpa nuddat honom.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-06 22:29:56 följande:
    Kom hit med dig lilla gullstjärt så ser vi till att fixa en riktigt stor väska åt dig.
    Obestämd
  • lille Birger

Idag sa mamma en väldigt klok och tänkvärd sak till mig, nämligen att man inte kan äta köttfärssås och spagetti varje dag!

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-06 22:01:20 följande:
    Kaniner är inte sexiga. Fina flickor i liten badräkt och bunnyoutfit kan vara sexiga.
    Jag har faktiskt inte en enda sån bild. Det kanske är så att de lite större tjejerna inte behöver göra sig till och ta på sig kaninöron eftersom de är så snygga ändå.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-07 18:47:30 följande:
    BJ, om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det går alldeles utmärkt att låta ett barn äta endast köttfärssås och spaghetti under en tid. Rätt som det är vill barnet, precis som Mrs skrev, ha nått annat.
    Det ska jag säga till min stackars mamma.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-07 19:26:06 följande:
    BJ... Din mamma är nog värd någon typ av medalj tror jag. Eller något helt annat.
    Jag kan rita en teckning åt henne! Då blir hon nog glad.Drömmer
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-07 20:25:37 följande:
    Säkert! Eftersom din mamma troligen är en bättre mamma än vad jag är. Själv är jag sjukt less på 10 teckningar om dagen
    Jag hade blivit jätteglad om jag fick en teckning. Drömmer
Svar på tråden Trash-tråden