Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-06 12:12:44 följande:
    BJ, kände du dig träffad där?
    Skäms Jag?  Ååh nej, jag har nog alldeles för lite erfarenhet för att förstå vad rätt grepp innebär.

Däremot kan jag krypa upp under kjolen på kvinnorna med en ficklampa, sitta där innanför och berätta spökhistorier som skrämmer slag på mig själv. Spöke

Funkar bara om det är en mörkt färgad långkjol, för då blir det sådär mörkt och stämningsfullt innanför kjolen. Om hon ska gå någonstans klamrar jag mig fast vid ena låret och åker snålskjuts. Många har ju sånna där stay up's, tror jag de heter, som man kan få fäste vid.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-06 16:24:20 följande:
    Jag vill inte ha någon med ficklampa under kjolen, det ger mig helt fel associationer!! Jag gillar inte att leka doktor.
    Oj, förlåt. Det visste inte jag. Rynkar på näsan  Jag har aldrig lekt doktor. Obestämd
  • lille Birger

Innanför kjolen är det bästa stället att gömma sig för mamma och pappa, där kollar de aldrig! Cool

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-06 19:33:25 följande:
    Vara inte så rädd för Yoyna Birger. Det är bara att dra henne i flätorna så blir hon snäll. Väldigt snäll!
    Eller om jag kanske skalar en clementin åt henne? Drömmer 
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-02-06 21:29:06 följande:
    hallå alla fina trashare....hur mår ni?

inga rumpbilder....vad är det med er?

vad säger Birger om den rumpa...den är både stor och muskulös

För min del behöver inte tjejerna hålla på och kämpa på gymmet. En klassisk sladdrig tantrumpa som dallrar när man nuddar den duger utmärkt för mig. Drömmer

Jag såg en bild på en sån tjej härom dagen faktiskt.
  • lille Birger

På b svarar jag att jag håller med, det har inte varit så mycket rumpbilder på sistone. Jag bestämde mig, jag tror det var i Torsdags, för att ta en paus och se hur länge jag kunde hålla mig.

Måste det florera rumpbilder i tråden för att en sån som Aynrand ska känna sig välkommen?

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-06 21:43:48 följande:
    Jag tror att BJ på riktigt är rädd för mig och att det är därför han väljer att inte lägga upp en massa bilder!
    Tyst
    lille Birger skrev 2012-02-06 21:38:29 följande:
    Tror BJ har tacklat av eftersom det dykt upp ett ton små kaniner i stället för rumpor i hemska tights i tråden.

Hela uppenbarelsen skrämde mig även om rumpan var snygg. Såg ut som en man.
    Jag trodde först det stod: "kaniner i hemska tights"  Flört
  • lille Birger

En dag kommer jag plötsligt visa upp en enorm kvinnorumpa, som är så stor och bred att den kommer skrämma slag på er alla.

Men jag ska hålla mig lite till tror jag.

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-06 21:59:19 följande:
    Demon Vissa av oss har i alla fall rumpa!
    Gråter
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-02-06 22:04:34 följande:

Den har du säkert redan sett och fluktat på många gånger.
    Ja, vi vill se din rumpa igen, kattdamen. Den som var så elegant.
Svar på tråden Trash-tråden