Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-02-04 23:42:13 följande:
    Min mamma har sagt att tuttar är ömtåliga och att man ska vara försiktig med dem. Spöke
    Rumpan, däremot, kan man vara lite mer hårdhänt med som jag har förstått det.
  • lille Birger

I den där videon är det 2 spinkiga tjejer som ger sig på en stackars nallebjörn.

Jag kan sätta mig in i hans situation eftersom jag vet att min egen nallebjörn skulle tycka det var jobbigt att bli antastad sådär.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:29:37 följande:
    Själv har jag, som den goda moder jag är, tvingat mina barn att andas friskluft till de fick rosiga kinder! Jag gillar vintern!!!!!
    Vad schysst du är! Min mamma vill aldrig följa med mig ut och t ex leka i snön. Jag börjar tro att hon skäms över att vara ute tillsammans med mig. Rynkar på näsan
  • lille Birger

Är det lyckat att skriva i min kontaktannons att jag kan gå med på att hon jag söker sitter på mig med bred, otränad rumpa?

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:05:20 följande:
    Man får göra nästan vad man vill med min rumpa.....
    Bädda in den i en mysig filt, alltså. Drömmer
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-05 22:18:33 följande:
    Du har fått både stryk och sparken på samma dag.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-05 23:09:04 följande:
    Så nu ska min rumpa ha en egen snuttefilt? Nog för att jag kan bli lätt upphetsad men en hel filt behöver jag nog inte.
    Ok Skäms
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-06 12:04:13 följande:
    PM: Nej, man behöver inte vara kändis. Rätt grepp, rätt inställning och helst toksnygg oxå räcker långt!
    Glad
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-04 23:35:07 följande:
    Vad har du önskat dig i present?
    Jag önskar mig att mamma ska laga min favoritmat, som är köttfärssås och spagetti! Men jag vill även ha fina presenter. Drömmer
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-06 15:56:51 följande:
    Kanske en kofta till nallen?
    Ja, det är ju en jättebra idé! Nalle Vad imponerad jag blir av dig.

Han skulle nog bli jätteglad av att få en liten mysig kofta att ha på sig. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden