Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

En gång när jag hade gjort ett hyss skyllde jag på nallebjörnen, men fröken gick inte på den.

Det är inte schysst att ge sig på den som är mycket mindre än en själv. Förstår att ni känner er stora och starka när ni är elaka mot nallebjörnen.

Och, du hade själv kanske inte tyckt att det var så kul att någon kille som är mycket större och starkare än dig hängde upp dig i taket och piskade dig. Den gyllene regeln säger ju att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-13 19:45:23 följande:
    Angående mammigheten så går den över om 4-5 år
    Nej Solig
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-13 22:42:09 följande:
    Den var ju faktiskt lite söt Birger.
    Jag såg faktiskt en bild på dig också, härom dagen, eller i alla fall en tjej som liknade dig, tror jag.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-13 22:54:20 följande:
    Jaså?
    Finns jag på bild?
    Ja, tydligen har någon snuskgubbe gått och fotat. Tyst

Här är bilden:

Likt?
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-14 14:30:22 följande:
    PM: flickor är väl aldrig dumma???
    Jag har tyvärr en sån i min klass. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-14 19:02:21 följande:
    BJ, skvallra inte för Agri att jag tog din ryggsäck idag!!! Hon kommer säkert inte alls att kamma mig utan snarare dra mig i håret...
    Du tog ju min ryggsäck och åt upp min kanelbulle som mamma hade packat ned åt mig. Rynkar på näsan
  • lille Birger

Ja, det kan nog stämma. Fast jag blev väldigt sorgsen när jag fick tillbaka ryggan och märkte att bullen vart borta, för jag hade planerat ändå sen igår att jag skulle fika i gläntan i skogen, hade sett fram emot det hela dagen.

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-14 20:51:41 följande:
    Tror både Yoyna och "och" inser att de borde gå ner i källaren.
    Själv kommer jag assistera Anton med ett leende på läpparna.
    Jag hoppas verkligen att tjejerna är snälla mot mig i morgon i skolan. Skäms
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-14 21:57:34 följande:
    Jag förtjänar också bestraffning. 
    Nej, du är schysst. Solig
Svar på tråden Trash-tråden