Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-14 22:11:29 följande:
    Jag är ensam hemma och kollar på en dålig skräckfilm. Men det spelar ingen roll att den är dålig, jag är ändå så rädd och jag inte vågar sätta ner fötterna på golvet... Spöke
    Jag tycker du är modig som ens vågar se en skräckfilm, jag hade aldrig vågat det. Tyst
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-14 23:40:12 följande:
    Något säger mig att lille Birger kommer fastna halvvägs på plinten.
    Jag var aldrig särskilt duktig på redskapsgymnastik. Har en ganska osmidig liten rultig kropp med små korta armar och ben.
    När man hoppar på trampetten måste man ju verkligen ta i för att komma över plinten och det vågar jag inte göra.

På tal om skräckfilmer så upplevde något ganska märkligt tidigare ikväll. Var ute och skottade snö när helt plötsligt grannflickan börjar banka väldigt frenetiskt på fönsterrutan och skrika på ett sätt som man gör när man typ håller på att dö, ungefär som på 13:00 i den här videon:

fast utan blodet då.
  • lille Birger

Här är en tjej som tränar på gym:

• lille Birger

Killen i den videon säger ju åt henne att gå längre ner med överkroppen, alltså böja sig mer framåt när hon gör de där rygglyften.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-16 19:09:56 följande:
    Men hallå!!! Var är alla, jag är sjuk och uttråkad. Underhåll mig, snälla?

Jag hade blivit jätteglad om jag varit sjuk och någon visade mig de fina bilderna.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-16 19:09:56 följande:
    Men hallå!!! Var är alla, jag är sjuk och uttråkad.
    Har du någon snäll som kan ta hand om dig? När jag är sjuk brukar mamma vara hemma och pyssla om mig så att jag ska bli frisk så snabbt som möjligt igen.

Man får förresten äta godis när man är sjuk (även om det är vardag alltså), om man inte har någon matlust och tycker det är jobbigt att äta mat.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-02-17 13:30:34 följande:
    Ger din mamma dig godis fast det är vardag??????????????? *ringer soss*
    Det är ju så jobbigt att vara sjuk, om lite godis kan göra tillvaron bättre så kan man unna sig att vara lite onyttig.

Undrar om Yoyna mår bättre idag. Tänk om hon är sängliggandes och mår jättedåligt.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-17 17:58:40 följande:
    Tack BJ! Nä, jag mår inte bättre. Blev tvungen att åka till doktorn och få penicillin idag. Så det är fortfarande väldigt synd om mig tycker jag!
    Ja, det är inte roligt att vara sjuk. Rynkar på näsan

Svar på tråden Trash-tråden