• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Perite FL
    Agridulce skrev 2011-12-16 23:46:14 följande:
    Men säg nu inte så. Jag vill verkligen veta vad man kan göra med en högaffel förutom det den från början var avsedd för.
    Oj......oj......oj, här sätter fantasin, och endast fantasin, gränsen.

Med tanke på att Anneli är masochist och jag är lite åt det sadistiska hållet kan det bli intressant. Om högafflen håller så länge. Jag gör mitt bästa för att röja griniga pensionärer på permobiler ur vägen, och ena tanden på gaffelhelvetet är redan väck. Antingen siktar jag jävligt illa eller också har jag tullat för hårt på Annelis glögg.

Men men, Anneli, jag kan ju alltid klappa till din vackra röv med mina bara händer, du brukar kvida så det räcker av lite redigt smisk tycker jag.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • lille Birger

Tycker de flesta 40+ kvinnor att det är mysigt att gnida rumpan och höfterna mot mitten av killens bröst, där det mest av håret ät?

• lille Birger
    lille Birger skrev 2011-12-17 00:18:03 följande:
    Tycker de flesta 40+ kvinnor att det är mysigt att gnida rumpan och höfterna mot mitten av killens bröst, där det mest av håret ät?
    där det mesta av håret är*
  • Agridulce
    Perite FL skrev 2011-12-17 00:07:44 följande:
    Oj......oj......oj, här sätter fantasin, och endast fantasin, gränsen.

Med tanke på att Anneli är masochist och jag är lite åt det sadistiska hållet kan det bli intressant. Om högafflen håller så länge. Jag gör mitt bästa för att röja griniga pensionärer på permobiler ur vägen, och ena tanden på gaffelhelvetet är redan väck. Antingen siktar jag jävligt illa eller också har jag tullat för hårt på Annelis glögg.

Men men, Anneli, jag kan ju alltid klappa till din vackra röv med mina bara händer, du brukar kvida så det räcker av lite redigt smisk tycker jag.
    Vanligt pisk med högaffel (du vet sånt som görs i svenssonstugorna landet över) känns för banalt. Jag tänker lite mer elakt; typ kort kvinna, högklackade skor, högaffel nedkörd i marken......

Nej! Jag ska inte hålla på med sånt här! Jag är en dygdig och skötsam kvinna.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-12-17 00:18:03 följande:
    Nej BJ. Ville jag uppleva den känslan skulle jag lika gärna kunna rida på en gris.
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:03:49 följande:
    Testar min härskarteknik. Kan även kalla dig lilla livet om det känns bra?
    Du får nog öva lite bättre.

Vad är förresten syftet med härskartekniken, ska jag kanske fråga först istället? 
    The hard way is the right way.
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:26:31 följande:
    Nej BJ. Ville jag uppleva den känslan skulle jag lika gärna kunna rida på en gris.
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-17 00:26:31 följande:
    Fick mig att tänka på en glad visa jag nästan hade glömt:

Det var en gång en flicka som red upp på ett svin.
    Den flickan hon var naken men glad var hennes min.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som brännevin.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som sprit
  • Agridulce
    och skrev 2011-12-17 00:29:28 följande:
    Du får nog öva lite bättre.
    Vad är förresten syftet med härskartekniken, ska jag kanske fråga först istället? 
    Finns egentligen inget syfte. Bara kände för det. Ungefär som när jag vill skrika "Dumpa honom" i alla trådar.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-17 00:31:37 följande:
    Fick mig att tänka på en glad visa jag nästan hade glömt:

Det var en gång en flicka som red upp på ett svin.
    Den flickan hon var naken men glad var hennes min.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som brännevin.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som sprit
    Skrämmande träffsäkert. Det där var den första sång jag lärde mig som barn. Säger liiiiiiiite om min dysfunktionella släkt.
    Naughty by nature