• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 19:26:27 följande:
    Förvånad Annars!?
    Jag vet du gillar riktigt hårda straff, så inte blir det lätt. Men jag skall nog fan komma på nåt......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-16 19:39:57 följande:
    Jag vet du gillar riktigt hårda straff, så inte blir det lätt. Men jag skall nog fan komma på nåt......
    Äsch du behöver inte det.

Jag svarar dig istället.
    Mycket bra åsikter i tråden Anton!  
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 19:47:46 följande:
    Äsch du behöver inte det.

Jag svarar dig istället.
    Mycket bra åsikter i tråden Anton!  
    Tack.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Hon skulle kunna göra en rosett eller något av det överflödiga snöret som hänger ned på sidan.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-12-16 20:01:07 följande:
    Hon skulle kunna göra en rosett eller något av det överflödiga snöret som hänger ned på sidan.
    Sötaste BJ vad googlar du på för att hitta dina damer? "squatting sluts in colourful thongs"?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    straight arrow skrev 2011-12-16 18:34:14 följande:
    På väg mot jobbets julfest. Mitt under ett byte mellan buss och spårvagn hoppar vänster kontaktlins ut. Får kisa förföriskt med ögat och hoppas det funkar. Bara jag inte flörtar med fel personer av misstag.
    Förväntar mig en statusuppdatering från den enögde Pilen under kvällen.
    Naughty by nature
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-16 19:39:57 följande:
    NG har framför klagomål till mig:

Anton, den enda du ska straffa är mig. Å andra sidan kan du ta i utav bara helvete. Okej??

The hard way is the right way.
  • Perite FL
    och skrev 2011-12-16 23:04:12 följande:
    NG har framför klagomål till mig:

Så Anton, den enda du ska straffa är mig. Å andra sidan kan du ta i utav bara helvete. Okej??

Kom av mig ett tag där, skall inte upprepas. Du har mitt ord, Anneli.

Och ordet straff skall hädanefter ha en helt ny innebörd för din del. Vänta och se......Om bara jag fick fart på traktorhelvetet. Men jag räknar med lite hjälp av A i det fallet. Han har redan lovat. Han verkar iaf va expert på traktorer.

Nu glömde jag piskan i brådrasket, men, Anneli,  jag har en högaffel med mig, får se hur roligt vi kan ha med den.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Nice Girl Wrong Place
    Perite FL skrev 2011-12-16 23:21:29 följande:

Och ordet straff skall hädanefter ha en helt ny innebörd för din del. Vänta och se......Om bara jag fick fart på traktorhelvetet. Men jag räknar med lite hjälp av A i det fallet. Han har redan lovat. Han verkar iaf va expert på traktorer.

Nu glömde jag piskan i brådrasket, men, Anneli,  jag har en högaffel med mig, får se hur roligt vi kan ha med den.

Har du fått skrivförbud igen? Hur bär du dig åt?
    Eau de Salope
  • och
    Perite FL skrev 2011-12-16 23:21:29 följande:

Ha ha, typiskt män att lita på små fransmän med storhetsvansinne.

Men visst, experthjälpen är på väg. Alldels säkert. Jag känner mig så lugnad av att veta detta att jag inte ens behöver kommentera högaffeln.
    The hard way is the right way.