• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    och skrev 2011-12-16 23:42:30 följande:
    Ha ha, typiskt män att lita på små fransmän med storhetsvansinne.

Men visst, experthjälpen är på väg. Alldels säkert. Jag känner mig så lugnad av att veta detta att jag inte ens behöver kommentera högaffeln.
    Men säg nu inte så. Jag vill verkligen veta vad man kan göra med en högaffel förutom det den från början var avsedd för.
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-16 23:46:14 följande:
    Men säg nu inte så. Jag vill verkligen veta vad man kan göra med en högaffel förutom det den från början var avsedd för.
    Rent allmänt eller lite mer specifikt vad man kan göra med en högaffel på mig?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-12-16 21:17:52 följande:
    Sötaste BJ vad googlar du på för att hitta dina damer? "squatting sluts in colourful thongs"?
    Söker på era internetalias.
  • Agridulce
    och skrev 2011-12-16 23:48:58 följande:
    Rent allmänt eller lite mer specifikt vad man kan göra med en högaffel på mig?
    Vilket är du intresserad av lilla vän?
    Naughty by nature
  • Perite FL
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 23:38:52 följande:
    Har du fått skrivförbud igen? Hur bär du dig åt?
    En sammansvärjning. Alldeles säkert en sammansvärjning. FL's moderatorer har tjejkväll och har druckit ett glas Cider för mycket. Vilket innebär 2 glas sammanlagt.

Men Anton är lika glad för det, fast det, visste du redan. Min kära Maria.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-16 23:51:16 följande:
    Vilket är du intresserad av lilla vän?
    Är jag verkligen din lilla vän?

Men okej, jag vill nog inte höra svaret på något av alternativen faktiskt. 
  • lille Birger

Den här tjejen kan man knappt se att hon har trosor på sig eftersom rumpan är ivägen.

• Perite FL
    och skrev 2011-12-16 23:42:30 följande:
    Ha ha, typiskt män att lita på små fransmän med storhetsvansinne.

Men visst, experthjälpen är på väg. Alldels säkert. Jag känner mig så lugnad av att veta detta att jag inte ens behöver kommentera högaffeln.
    På väg vet jag inte, men jag behöver fan i mej lite råd angående traktorjäveln.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • och
    Perite FL skrev 2011-12-16 23:55:03 följande:
    På väg vet jag inte, men jag behöver fan i mej lite råd angående traktorjäveln.
    Annars är nog SJ mer pålitliga.
  • Agridulce
    och skrev 2011-12-16 23:53:36 följande:
    Är jag verkligen din lilla vän?
    Men okej, jag vill nog inte höra svaret på något av alternativen faktiskt. 
    Testar min härskarteknik. Kan även kalla dig lilla livet om det känns bra?
    Naughty by nature