• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 12:20:07 följande:
    Någon som har ett killer kolarecept?
    vispgrädde skall det vara då blir kola xtra god
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-21 12:40:01 följande:
    vispgrädde skall det vara då blir kola xtra god
    Såklart, det är redan givet

Ska testa två olika recept, Arlas och Leilas. Leila är lite kinky tycker jag.
    Sedan ska jag testa lite olika smaksättningar.  
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 12:49:56 följande:
    Såklart, det är redan givet

Ska testa två olika recept, Arlas och Leilas. Leila är lite kinky tycker jag.
    Sedan ska jag testa lite olika smaksättningar.  
    Det är något som jag alltid tänkt också. Att Leila är lite kinky. Tror att Tina också är lite småkinky för att inte tala om Nigella

Har annars ett recept på Chokladfudge(är väl eg mest vanlig kola) som jag brukar göra:

3 dl råsocker
    1 dl ljus sirap
    3 msk kakao
    2 dl vispgrädde
    2 msk flytande margarin
    2 tsk vaniljsocker

Blanda råsocker, sirap,kakao och grädde. Koka upp tills 115 grader (skall kuna formas till en kula). Tillsätt matfett och vaniljsocker. Ta kastrullen från värmen och rör kraftigt i minst 5 min. Häl upp smeten i en form med bakplåtspapper ca 20x20cm. Låt stelna. Skär i fyrkantiga bitar.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-21 13:11:43 följande:
    Det är något som jag alltid tänkt också. Att Leila är lite kinky. Tror att Tina också är lite småkinky för att inte tala om Nigella

Har annars ett recept på Chokladfudge(är väl eg mest vanlig kola) som jag brukar göra:

3 dl råsocker
    1 dl ljus sirap
    3 msk kakao
    2 dl vispgrädde
    2 msk flytande margarin
    2 tsk vaniljsocker

Blanda råsocker, sirap,kakao och grädde. Koka upp tills 115 grader (skall kuna formas till en kula). Tillsätt matfett och vaniljsocker. Ta kastrullen från värmen och rör kraftigt i minst 5 min. Häl upp smeten i en form med bakplåtspapper ca 20x20cm. Låt stelna. Skär i fyrkantiga bitar.
    Tack!
    Jag ska testa det och rapportera resultatet

Leila är kinky, Nigella är porr haha...
    Jag gillar båda faktiskt. God mat, former (som gått både upp och ner genom åren), sensualitet, glittrande ögon, kåt blick, slickande fingrar, en massa "mmmmmmmmm" och fina örhängen.    
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-21 12:41:01 följande:
    Har jag sagt att jag älskar dig idag med? Hjärta
    Det kan knappast sägas för ofta. 

Och detsamma, underbara varelse.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 12:52:30 följande:
    Hahahaha...
    Bra Anton  
    Tack. Jag har kämpat hårt här.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.