• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-21 15:28:40 följande:
    Tack för din hälsning Anton, jag har haft en bra dag. Sorterat julklappar. 70 st i år.. K
    Är inte julen härlig???
    Underbar. Gött med folk som är snälla på riktigt. Som dig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-21 15:41:57 följande:
    Jag kanske skall lägga ner lite tid på ett eget komponerat recept. Ifall du är intresserad !!!

Barn ska kunna äta den Anton
    (Ingen sprit mao) 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 15:53:27 följande:
    Barn ska kunna äta den Anton
    (Ingen sprit mao) 
    Då sket det sig. Ordentligt.

Fast jag var snäll som erbjöd mig...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-21 15:54:57 följande:
    Då sket det sig. Ordentligt.

Fast jag var snäll som erbjöd mig...... 
    Mycket!
    Eau de Salope
  • Yoyna

Klart du får användning för sleven NG! (men inte har du väl öppnat din present i förskott??? ) Annars är den utmärkt att röra kola med! Glöm inte att ha en tjockbottnad kastrull!

• Yoyna

Tack igen Anton! Men jag är nog inte snäll på riktigt, bara när jag tror det gynnar mig! hahaha!

• lille Birger

Vilka färgglada brallor den här tjejen har.

• Yoyna

BJ, är det ok att ledsna lite på dina bilder? Kanske ser du det son din mission att trasha tråden med bilder?

• Agridulce

Hoj hoj vad aktiva ni är här.

Själv börjar ju undra om mina leverantörer (och faktiskt kunder) har börjat ana mina alkistendenser. Har ramlat in tre pavor skumpa och en konjak här bara idag. Skål
    Får man anmäla leverskada som arbetsskada?

Naughty by nature
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-21 16:43:16 följande:
    BJ, är det ok att ledsna lite på dina bilder?
    Nej, egentligen är det ju inte det.