• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-21 16:43:16 följande:
    BJ, är det ok att ledsna lite på dina bilder? Kanske ser du det son din mission att trasha tråden med bilder?
    Äh! Jag blir glad över BJs bilder. Fascineras över var han gräver fram dem.
    Dessutom ger de oss icke-pinnsmala hopp.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-21 16:49:21 följande:
    Hoj hoj vad aktiva ni är här.

Själv börjar ju undra om mina leverantörer (och faktiskt kunder) har börjat ana mina alkistendenser. Har ramlat in tre pavor skumpa och en konjak här bara idag. Skål
    Får man anmäla leverskada som arbetsskada?
    Jag kan hjälpa dig att dricka upp det så undviker du det problemet. Skumpa passar perfekt i alla sammanhang (och något bättre i vissa än andra). Du kan få komma förbi mitt hotellrum med en flaska skumpa nästa gång jag är i sthlm. Du kanske kan få stanna också om du är riktigt snäll och följsam.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 13:49:57 följande:
    Tack!
    Jag ska testa det och rapportera resultatet

Leila är kinky, Nigella är porr haha...
    Jag gillar båda faktiskt. God mat, former (som gått både upp och ner genom åren), sensualitet, glittrande ögon, kåt blick, slickande fingrar, en massa "mmmmmmmmm" och fina örhängen.    
    Nigella är porr helt klart. Snygg, sexig och lagar god mat. Vad mer kan man begära (att hon är bra i sängen är jag övertygad om)?
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-21 17:42:24 följande:
    Nigella är porr helt klart. Snygg, sexig och lagar god mat. Vad mer kan man begära (att hon är bra i sängen är jag övertygad om)?

Mat ÄR sexigt...
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 17:50:04 följande:

Mat ÄR sexigt...
    Onekligen. Den glassbilden är rejält erotiskt laddad. Oerhört förförisk blick på något sätt. Skulle ha sänkt mig totalt .
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2011-12-21 18:19:08 följande:
    Onekligen. Den glassbilden är rejält erotiskt laddad. Oerhört förförisk blick på något sätt. Skulle ha sänkt mig totalt .
    Enda förföriska jag kan se med den bilden är glassen hon äter kommer gå direkt till rumpan, om du förstår vad jag menar.
  • Yoyna

Jag föredrar annat som kommer på rumpan (om jag inte har proteinbrist förstås och det har jag ofta!)

Agri, buda över en flaska till mig? Eller hemleverans?

Alltså jag är helt med på att BJ:s tjejer främjar ett mer tillåtande klimat för kvinnokroppen men varför denna förtjusning för bisarra tights å annat...? BJ?

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-21 18:53:19 följande:
    Jag föredrar annat som kommer på rumpan (om jag inte har proteinbrist förstås och det har jag ofta!)

Agri, buda över en flaska till mig? Eller hemleverans?

Alltså jag är helt med på att BJ:s tjejer främjar ett mer tillåtande klimat för kvinnokroppen men varför denna förtjusning för bisarra tights å annat...? BJ?
    Så du tycker tjejerna på mina bilder har bisarr klädstil?

Jag tycker att det är väldigt spridda klädstilar på tjejerna. Vissa, som hon med tightsen, har mer avslappnad stil medan andra är mer prydliga av sig;

Visst är det tjusigt att vara uppklädd, men ibland vill man ju ha lite mer bekväma kläder på sig och det är naturligt att det finns bilder som representerar de tillfällena.
  • Yoyna

Hon var jättefin BJ! Mer sånt! (har du visat den bilden tidigare? Då har jag missat den, förlåt!)

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-21 19:33:37 följande:
    (har du visat den bilden tidigare? Då har jag missat den, förlåt!)
    Nej, jag laddar aldrig upp samma bilder mer än en gång, förutom om jag skulle glömma bort att jag redan laddat upp en bild. Men jag har definitivt laddat upp en del bilder på kvinnor som verkligen ansträngt sig och gjort sig jättefina, inte bara slashasor.