• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2011-12-21 13:13:35 följande:
    Ett väldigt vacker och poetiskt julrimm
    Efter detta kommer Nils Ferlin att hänga på min telefon för rådgivning. Garanterat

Hade gjort iaf !!!.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    "Man kan säga att jag har tagit sats för sista gången" sagt av Kajsa efter att hon gått ut med att hon är lesbisk.

Starkt jobbat. Jag gillar Kajsa. Mycket.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place

Vill bara att ni ska veta hur underbart söt och fin Yoyna är!

Detta damp ner i postlådan idag!

Tack finaste finaste Yoyna!!!
    Hjärta

Eau de Salope
  • Yoyna

NG, du behöver inte prova nått annat än Leilas! Det är det bästa. Lite extra vaniljsocker (av bra kvalitet) och du kommer att älska dom!

• Yoyna

Hehe, du är bäst NG! Visst var det en fin och välpolerad stake på kortet?

• Yoyna

Tack för din hälsning Anton, jag har haft en bra dag. Sorterat julklappar. 70 st i år.. K
    Är inte julen härlig???

• Yoyna

Kajas uttalande var ju underbart, i klass med den där rubriken om tjejerna i Vrena!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-21 15:26:23 följande:
    NG, du behöver inte prova nått annat än Leilas! Det är det bästa. Lite extra vaniljsocker (av bra kvalitet) och du kommer att älska dom!
    Perfekt!
    Ska koka ikväll. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-21 15:27:23 följande:
    Hehe, du är bäst NG! Visst var det en fin och välpolerad stake på kortet?
    Mycket!
    Kan inte vänta på att få...använda den. Träsleven alltså

Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 15:38:01 följande:
    Perfekt!
    Ska koka ikväll. 
    Jag kanske skall lägga ner lite tid på ett eget komponerat recept. Ifall du är intresserad !!!