• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Agri, jag vill förstås jättegärna vara med på skumpaparty!!! När?

• PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-22 00:21:57 följande:
    Hej jag har en bebis Solig
    Grattis MrsA! Hoppas att din förlossning var bättre än den var för vårt första (andra blev planerat kejsarsnitt) tog 50 timmar sen vi kom in + 4.5 kg kluns till baby.  

Är det ditt första barn?
  • PrimitivMan

Såg en tråd igår där ngn frågade om det fanns någon kändis som skrev på forumet (i sex delen då alltså). Kom då att tänka på, vilken kändis skulle det vara kul att "hänga med" på FL.

Med tanke på att Carolina Gynning skall ha barn så är det en rätt intressant kandidat tycker jag. Smart, sexig och verkar fullständigt sanslös. Jag blir alltid full i skratt när jag ser henne, typ med sin stora ögon fyrar av en helt vansinnig kommentar. Tror att hon har rätt många djup för den delen och "more than meets the eye" helt klart.

Vilka kändisar skulle ni tycka var intressanta ?

• MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2011-12-22 10:06:12 följande:
    Grattis MrsA! Hoppas att din förlossning var bättre än den var för vårt första (andra blev planerat kejsarsnitt) tog 50 timmar sen vi kom in + 4.5 kg kluns till baby.  

Är det ditt första barn?
    Detvar hemskt, epiduralen fungerade i ca 4 timmar av 16 men han var inte så enorm, 4 kg. 54 cm lång iofs
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-22 10:55:08 följande:
    Detvar hemskt, epiduralen fungerade i ca 4 timmar av 16 men han var inte så enorm, 4 kg. 54 cm lång iofs
    En stor&stark liten kille alltså. Baby
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-22 11:05:15 följande:
    En stor&stark liten kille alltså. Baby
    ja väldigt stark han är 4 dagar gammal och kan nästan vända sig..
  • Aynrand

Hallå Mrs Assault...Grattis till bebisen!
    Hoppas att allt gick bra och att alla mår riktigt bra!

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

Hej alla!

Hej Mia, är det bra med dig? Puss!

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-22 10:55:08 följande:
    Det finns vissa tillfällen när man är glad att man inte är kvinna, förlossning är ett sådant tillfälle.