• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 00:10:32 följande:
    Äsch, det var visst en väldigt stor bild. Men planet är ju med iaf.
    Ibland får man nöja sig med det lilla...

Skall upp å jobbe imörra, så jag får gå och runka nu, Anneli, och tackar för all hjälp på vägen.

Vi hörs, min vackra, heta, underbara Anneli

Puss å jättekram från din //Anton.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-01-04 23:12:34 följande:
    ni börjar 2012 på rätt sätt tycker jag...kåt och några här som verkar behöva some angry sex
    Mitt nyårslöfte är att i år skall jag bli extra snuskig i år. Det är en tuff utmaning men det skall ju nyårslöften vara.

Det och banta ned mig till 90 kg (6 kg to go). Fast det första löftet är roligare. Fast man kan ju banta med sex så det går att kombinera. På tal om det, någon som har sett boken "banta med sex". (el vad du nu titeln var). Hade en massa kaloriberäkningar för olika sexuella aktiviteter. Ha sex med en kolibri brände väldigt många, medans tex smiska sin partner med en glasspinne inte gav så mycket .
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-04 23:51:49 följande:
    Varsågod Solig:
    Usch sånt hårdporr. Blir ju sugen på att avfyra min Sidewinder
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-05 00:01:21 följande:
    Med tanke på dina inlägg så är du ju man har jag läst mig till i andra trådar, så det blev du nog.
    Precis vad jag misstänkt. Du är väl också man "Och". Så snuskiga som ni två är kan inte kvinnor vara, eller hur så ni måste vara män helt klart. Kvinnor gillar inte sex utan ligger mest och tänker på virkning (el nej handarbete ger kanske dåliga associationer) och hoppas att akten skall vara över snart.
  • Yoyna

Jag vill göra anspråk på att vara mest skötsam i tråden!!!! (eftersom jag med säkerhet vet att varken Agri, och eller NG är det).

*blinkar med mina oskyldiga ögon*

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 10:21:07 följande:
    Jag vill göra anspråk på att vara mest skötsam i tråden!!!! (eftersom jag med säkerhet vet att varken Agri, och eller NG är det).

*blinkar med mina oskyldiga ögon*

Gå och lägg dig igen Yoyna, du yrar!
    Fast du är söt ändå.

Jag tror, om vi ska vara seriösa, att jag är den mest skötsamma. Om någon som inte kände någon av oss läste tråden, skulle de påstå att jag var den mest skötsamma .   
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, skulle gärna lägga mig igen om du kom å kliade mig på ryggen?

Hahaha, nu undrar jag vem som yrar??? Vem försöker du lura?!? Menar du här i tråden? Här skriver väl jag i princip aldrig något som kan väcka anstöt på något vis??

Hur har du det NG sötnos?

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 10:30:10 följande:
    NG, skulle gärna lägga mig igen om du kom å kliade mig på ryggen?

Hahaha, nu undrar jag vem som yrar??? Vem försöker du lura?!? Menar du här i tråden? Här skriver väl jag i princip aldrig något som kan väcka anstöt på något vis??

Hur har du det NG sötnos?

Såklart jag skulle klia dig på ryggen

Jag läser mellan dina rader Yoyna, det dryper av kroppsliga vätskor och rått snusk.

Jag har det bra tack, ska köpa en flaska vin idag, det har jag längtat efter i typ 2 mån.
    Hur har du det?    
    Eau de Salope
  • Yoyna

Näää... Nu tror jag absolut att du läser in alldeles för mycket mellan raderna NG. Det är dåligt med snusk här hos mig!

Vin låter bra, ska du dricka det i din ensamhet eller tar du flaskan med dig när du kommer?