• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-01-05 14:39:39 följande:
    eller naken med bandidos jacka framför några hells angels eller vice versa......

funkar också
    Det kriget går väl ändå på sparlåga för tillfället, tycker förslaget med Stars and Stripes in Bagdad borde funka bättre.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-01-05 14:38:12 följande:
    Hmm du måste vara riktigt extra våt på andra ställen nu med tanke på din förkylning eller Agri?

ps: ligge du  sängen förkyld i höga klackar?

Naturligtvis är svaret ja på båda frågorna min kära Aynrand.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-05 14:52:50 följande:
    Ambulans och omtänksam omvårdnad är på väg Agri!

Ööööh?

När kommer ni? Här ligger man råraffig (men snuvig) och inte en Yoyna el ambulansman så långt ögat når.
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-05 17:20:31 följande:

Ööööh?
    När kommer ni? Här ligger man råraffig (men snuvig) och inte en Yoyna el ambulansman så långt ögat når.
    Vi är visst olyckssystrar.

Jag ligger också här, alldeles ensam, på magen i sängen. Skulle behöva någon som kunde ta ett fast grepp om mina handleder, trycka ner mitt huvud i madrassen och säga åt mig att vara en duktig liten slyna och sära på benen.

Anton? Var är du? Hjärta   
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 18:13:03 följande:
    Vi är visst olyckssystrar.

Jag ligger också här, alldeles ensam, på magen i sängen. Skulle behöva någon som kunde ta ett fast grepp om mina handleder, trycka ner mitt huvud i madrassen och säga åt mig att vara en duktig liten slyna och sära på benen.

Anton? Var är du? Hjärta   
    Herregud, vilka dekadenta kvinnor ni är.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Man borde kunna ha vänner på FL, alltså en vänlista. Skulle säkert bli en massa drama med tanke på alla kåta, upprörda, och mordiska känslor och tankar som fyller forumet.

Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 18:20:31 följande:
    Man borde kunna ha vänner på FL, alltså en vänlista. Skulle säkert bli en massa drama med tanke på alla kåta, upprörda, och mordiska känslor och tankar som fyller forumet.
    Ingen skulle vilja bli sammankopplad med mig tror jag.

Annars är det en bra idé. Solig  
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

NG, ditt upplägg för kvällen låter utmärkt förutom att du inte är på väg hit!!!