• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:43:24 följande:
    Ja! Vill verkligen lägga till protokollet att jag är det absolut mest skötsamma och dygdiga som vandrar runt rinnande våt i högklackat.

Så det så!!
    Fint skrivet Agri, verkligen.
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-05 12:41:49 följande:
    NG, skratta du...

Agri, din stackare!!! Jag ska ringa trappjouren!

Tack söta Yoyna.

Ja antingen ringa trappjouren som kommer och tar tempen på mig alternativt att du kommer hem till mig och visar dina fina vårdkunskaper. Du får gärna ta med ambulansenheten också. Kan kanske komma att behövas.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 12:46:01 följande:
    Fint skrivet Agri, verkligen.

Ellerhur???? Dagens sanning.

Cross my heart och allt sånt där.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:52:01 följande:

Ellerhur???? Dagens sanning.
    Cross my heart och allt sånt där.
    Rinnande våt i höga klackar...
    *skakar på huvudet..* 
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 12:53:28 följande:
    Rinnande våt i höga klackar...

*skakar på huvudet..* 

Men det är väl ändock ett synnerligen bra sätt att vara skötsam på, så säg???
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:36:15 följande:
    Tycker fö att PM borde prova Harlemalternativet. Verkar på något vis lite festligare än Bagdad.
    Hehe kanske det. Men jag tycker inte jag klär i vitt och huva verkar så opersonligt. Lite långt till Bagdad dock. Kanske kan prova att göra det i Rosengård istället.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:59:57 följande:
    Men det är väl ändock ett synnerligen bra sätt att vara skötsam på, så säg???
    Skötsam (i ordets traditionella bemärkelse) är kanske inte det ord jag skulle välja. Men jag har ett öppet sinne och kan tycka om även kvinnor som inte är så skötsamma. Tom rinnade våta kvinnor även om det givetvis skulle chockera mig något. Alla kan ju inte vara fina och dygdiga kvinnor. Men även en slyna kan behöva lite omtanke och bli lite omhändertagna. Vänligt men bestämt.
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:43:24 följande:
    Ja! Vill verkligen lägga till protokollet att jag är det absolut mest skötsamma och dygdiga som vandrar runt i högklackat.

Så det så!!
    Hmm du måste vara riktigt extra våt på andra ställen nu med tanke på din förkylning eller Agri?

ps: ligge du  sängen förkyld i höga klackar?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-01-05 13:11:57 följande:
    Hehe kanske det. Men jag tycker inte jag klär i vitt och huva verkar så opersonligt. Lite långt till Bagdad dock. Kanske kan prova att göra det i Rosengård istället.
    eller naken med bandidos jacka framför några hells angels eller vice versa......

funkar också
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty