• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:25:39 följande:
    Näää... Nu tror jag absolut att du läser in alldeles för mycket mellan raderna NG. Det är dåligt med snusk här hos mig!

Vin låter bra, ska du dricka det i din ensamhet eller tar du flaskan med dig när du kommer?

Mmhmm...

Jag kommer till dig ikväll, såklart! Vi har mycket att göra känns det som...  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:36:01 följande:
    Du är så välkommen NG! jag lovar att vara söt för dig!

Och jag lovar att vara en fin slynig flicka!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:36:01 följande:
    Du är så välkommen NG! jag lovar att vara söt för dig!

Du är alltid söt föresten...förutom när du skickar bilder som får dig att framstå som väldigt osöt Tyst.
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, det räknar jag med, du är alltid en fin och slynig flicka!!!

Meen... Vad menar du nu? Skickar jag någonsin bilder som får mig att framstå som något öht? Allt handlar om rätt vinkel och rätt ljus, jag försöker vara söt och ber om ursäkt om det misstolkas...

• Yoyna

Arrow, nää men alltså, eeh... Ibland måste man ju pigga upp en vän? eller?

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-01-05 09:45:08 följande:
    Mitt nyårslöfte är att i år skall jag bli extra snuskig i år. Det är en tuff utmaning men det skall ju nyårslöften vara.

Det och banta ned mig till 90 kg (6 kg to go). Fast det första löftet är roligare. Fast man kan ju banta med sex så det går att kombinera. På tal om det, någon som har sett boken "banta med sex". (el vad du nu titeln var). Hade en massa kaloriberäkningar för olika sexuella aktiviteter. Ha sex med en kolibri brände väldigt många, medans tex smiska sin partner med en glasspinne inte gav så mycket .
    Jag har en bättre idé som gör att du kommer att tappa vikt i rasande takt...

vi släpper dig mitt i Bagdad rusningstid...naken med en bild på ryggen ...en amerikansk flagga med en kort text där du bekänner din kärlek för Bush.
    du får bara vatten och frukt!

visst är det en bra idé
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 09:36:34 följande:
    Idag är jag riktigt trött.
    jag har ändå inte rört dig...................
    kyss!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-01-05 12:00:23 följande:
    Jag har en bättre idé som gör att du kommer att tappa vikt i rasande takt...

vi släpper dig mitt i Bagdad rusningstid...naken med en bild på ryggen ...en amerikansk flagga med en kort text där du bekänner din kärlek för Bush.
    du får bara vatten och frukt!

visst är det en bra idé
    Jo visst. Eller så kan man klä sig i KKK utstyrsel och springa igenom Harlem. Funkar det med.